2012. április 4., szerda

Pudingos keksz

                                                                                                                                                                   
Hozzávalók: 3 dl tej, 4 evőkanál porcukor, 1 csomag csokoládéízű pudingpor, 1 evőkanál keserű kakaópor, 12,5 dkg margarin, 1 nagy csomag kerek háztartási keksz /50 dkg./.(Albert keksszel is finom )
🌸
Elkészítése: először a krémet csináltam meg, ehhez 2 dl tejet egy kis lábasba öntöttem beleszórtam a porcukrot és fölforraltam. A pudingport és a kakaót a maradék tejjel elkevertem, majd lassan a forró tejbe csorgattam  kis lángon addig főztem amíg sűrű pudingot nem kaptam. Ezután levettem  a tűzről és belekevertem a margarint. Egy nagy tálcára alufóliát tettem  és a kekszeket egyenként megkentem  a kakaós krémmel és egymáshoz tapasztottam  , hogy rudat alkossanak. Ezt a kekszrudat  szorosan betekertem a fóliával és hűtőbe tettem/lehet egy éjszakára is/ . Másnap kivettem  és olvasztott csokoládéval bevontam  mikor a csoki megdermedt a kekszen , éles késsel ferdén 1 cm vastag szeletekre vágtam. /akár kókuszreszelékkel is belehet szórni a csokoládét még nem dermedt meg/
Jó étvágyat kívánok !


Tipp: A kekszeket mikor kenem sorba  és pakolom egymásra 10 db keksz után , másik 10db kenek egymásra  és így tovább... 3x10 db  szoktam egy rúdba összegöngyölni!
                                                                             

2 megjegyzés:

Gabriella írta...

Ez nagy kedvencem. Nekem is fent van a blogomon ez a süti, igaz picit más a recept, de nem sokkal tér el.

Éva írta...

Gabriella: Mi is nagyon szeretjük. Egyszerű elkészíteni is. Arra gondoltam hogy a krémje még tortára is jó lenne.