2012. április 27., péntek

Csokoládés ostya + emlékeztető!

                                                                            

Hozzávalók: 1 csomag ostyatortalap, 20 dkg margarin, 13 dkg. porcukor, 2 evőkanál kakaópor, 1 csomag vaníliás cukor.
Elkészítése: Habosra kevertem a margarint a  cukorral , vaníliás cukorral, beletettem a kakaóport is és még legalább 5 percig kevertem. A krémet a tortalapok közé kentem, a tetejére üres lapot borítottam, lenyomtattam   nehezékkel kb. 2 óráig  majd a tetejét csokival vontam be. Hosszúkás szeletekre vágtam/szeletelés közben kicsit tört a csoki!/
Jó étvágyat!

Emlékeztető: Ma estik lehet szavazni az Online Vacsoracsata2. harmadik hetének  résztvevőire többek között  az én menümre is !  Ha tetszik  a menüm  még szavazhattok  ITT.

2 megjegyzés:

Gabriella írta...

Egész kicsi voltam, amikor nagyon "menő" dolog volt házilag készíteni nápolyit. Anyukám nagyon sokszor készített, nagyon nagy kedvencem volt. Bevallom, nekem akkoriban jobban ízlett Anyukám nápolyija, mint a bolti, mert olyan finom krémet tudott készíteni Anyukám. Nosztalgiából most szívesen megkóstolnám a Te nápolyidat is. :P

Éva írta...

Gabriella: Nekem is olyan régi hangulatom van ettől az édességtől de nagyon szerettem és néha most is megcsinálom. Legközelebb azért csokit nem teszek a tetejére mert egy kicsit tört mikor vágtam fel.Az íze viszont nagyon finom!