2011. május 2., hétfő

Hamis fasírt

                                                                              

Hozzávalók: 2 db. zsömle , 2 db. tojás, vöröshagyma, petrezselyem ,bors, só, majoránna,1 cikk fokhagyma, kevés pirospaprika, prézli, olaj   a sütéshez. 
🌸
Elkészítés: A zsömlét beáztatom majd kinyomkodás után 2 db. tojást apróra vágott megdinsztelt hagyma(ízlés szerinti mennyiségben) , összevágott petrezselyem, bors, só, kevés majoránna, kevés pirospaprika,1 cikk fokhagyma/ összezúzva/  hozzáadásával összegyúrom  és pogácsát formálok belőle prézliben megforgatom, majd bő olajban kisütöm.
Főzelékhez, vagy  sült krumplihoz is nagyon finom!
 📌Előfordult olyan is hogy megszáradt kenyérből készítettem  azzal  is nagyon finom volt!
Jó étvágyat kívánok !
                                                                             

7 megjegyzés:

Juci írta...

Nagyon ötletes!
Ki fogom én is próbálni, az biztos !

Névtelen írta...

Köszi, szuper ötlet!

Éva írta...

Heni:Örülök hogy tetszik!

Borso írta...

Ezt én is kipróbálom, szuper egyszerűnek tűnik és nincs benne hús se.:) Eddig csak cukkiniből meg padlizsánból csináltam fasírtot.

Éva írta...

Borso: Remélem fog ízleni neked is!

Unknown írta...

Én is sokat csinálok nagyon szeretjük borsó fözelékel

Éva írta...

Kedves ismeretlen örülök hogy ismered ezt a finomságot akár főzelékkel vagy petrezselymes krumplival is nagyon szeretjük mi is! Váljon egészségetekre!