2011. május 31., kedd

Tökfőzelék sültkolbásszal


Ez a főzelék az, amit nem szoktam sűrűn készíteni de azért most is  ízlett. Zöldbabot szerettem volna  főzeléknek, de nem volt a boltunkban. Nem baj,  tökfőzelék  1/2 évre   legalább letudva!
/Férjem szereti csak így neki  kedveztem !/
Hozzávalók: gyalult tök, fél fej hagyma, só, bors, pirospaprika, tejföl , 1 evőkanál  liszt,kapor, kevés zsiradék.
Elkészítése: a zsiradékon a kockára vágott hagymát megdinsztelem, pirospaprikát borsot szórok rá majd beleteszem a gyalult tököt kaprot. Megsózom csak annyi vizet teszek hozzá ami éppen hogy ellepi a tököt. Nem kell sokáig főzni, a tejfölbe 1 evőkanál lisztet elkeverek és beleöntöm a főzelékbe amivel kicsit felfő és már kész !
A feltétnek most  kolbászt karikára vágva  sütöttem meg kevés zsírban azt tettük a főzelékre.
                       Jó étvágyat!                                          

3 megjegyzés:

Adél írta...

Én is szeretem:)Kérek egy adagot:)

sedith írta...

Gyümölcsnapom van maaaaaaa! Miért teszel fel iylen fotókat, recepteket????:) Úgy kívánom! TAlán holnapra, de a lucskos káposzta mellé nem igazán megy.
Nálunk pont a férjem az, aki nem igazán szereti. A kapor miatt. Mert én sok kaporral szeretem. És kipróbáltam kaprosan-fokhagymásan is, na, úgy aztán isteni.

Éva írta...

Aleda : gyere adok !
sedith:Káposzta mellé valóban nem szerencsés!Lehet hogy legközelebb teszek én is egy kis fokhagymát bele!