2011. július 30., szombat

Rakott kelkáposzta 2


 Hozzávalók:  1 kg  kelkáposzta, 60 dkg. darált hús, 15 dkg. rizs,  1-2 evőkanál zsír,2-3 dl  tejföl.
Elkészítése: a káposztát feldaraboltam, sós vízben megfőztem, a rizst szokásos módon megfőztem, a darált húst pörköltnek elkészítettem . A tálat amiben sütöttem kissé  megzsíroztam egy sor káposztát raktam bele, majd a rizst és rá a pörköltet amire tejfölt tettem. Még egy sort raktam káposzta, rizs, pörkölt tejföl . A tetejére káposztát tettem  majd rálocsoltam a megmaradt tejföl és pörkölt keverékét . Most volt itthon kevés megmaradt sajt ráreszeltem  a tetejére. A sütőbe tettem 200 fokon kb. 25' alatt készre sült.
Jó étvágyat!
                                                                        

6 megjegyzés:

Petra írta...

Ez az egyik nagy kedvencünk. Nagyon gusztára készítetted! :)

Csilla írta...

Hmmm, nagyon fincsi, csinálni kellene, szeretjük! :)

Csiperke írta...

Nagyon szeretem! Kéne már csinálni nekem is....

Éva írta...

Petra:Örülök hogy ti is szeretitek, én még savanyú káposztával is szoktam csinálni!
Csilla: Mi akadálya ? Programozd be a hétre!
Csiperka: Neked is csak ezt tudom mondani, de ha szóltál volna előbb küldtem volna neked!:-))

egycsipet írta...

Hű, remekül néz ki! Mi is nagyon szeretjük, de már régen nem készítettem, ideje lesz újra megsütni. :))

Éva írta...

egycsipet: Köszi!