2011. július 28., csütörtök

Resztelt csirkemáj krumplipürével

 Hozzávalók: 1/2 kg. csirkemáj, 2 db vöröshagyma, bors, só, kevés csípős paprikát,kicsi majoránna,egy karika  zöldpaprika, zsír.
Elkészítése: A zsírt jól megforrósítom, az előzőleg csíkokra vágott csirkemájat  beleteszem. Mikor már kicsit fehéredik ráteszem a karikára felvágott vöröshagymát, borsot, majoránnát,  kevés sót teszek rá és egy karika zöldpaprikát, valamint egy kevés csípős paprikát is. Kevés vizet öntök hozzá és fedő alatt főzöm, majd leveszem a fedőt és lesütöm zsírjára.

(Köretnek nagyon szeretem a krumplipürét hozzá: ehhez  puhára főzöm a krumplit leszűröm és  áttöröm  vajjal és tejjel kikeverem, de jó rizzsel, vagy csak hasábra vágva a krumplit sós vízben megfőzve.)
                          Jó étvágyat!                                             

7 megjegyzés:

Csilla írta...

Mindegy, hogy mi a máj mellé a köret, így is- úgy is finom! :)
A mai menü nagyon szuper! Most én jövök kérni belőle!! :D

Bianka írta...

Én is pürével szeretem :)

Emoke írta...

ezt így kérem szépen! :)

Petra írta...

Jaj, de finom! Guszta a tálalás is! :)

Éva írta...

Csilla: Örülök hogy vendégül láthatlak gyere!
Bianka:Örülök hogy te is szereted!
Bence/Emoke: Ok megbeszéltük!
Petra: Köszi !

trollanyu írta...

Nagyon finom étel ez is:) Nagyon finomakat főzöl.

Rékamanó írta...

Éhes is lettem, nagyon gusztusos:))