2011. augusztus 23., kedd

Londoni szelet


 Hozzávalók:  tészta:35 dkg. liszt, 20 dkg. margarin, /vagy zsír/ 3 tojás, 12 dkg. porcukor, 1 cs. sütőpor, 1/2 dl rum/vagy 1 evőkanál rumaroma/ , lekvár töltelék :10 dkg. darált dió, 20 dkg. porcukor, 1 csomag vaníliás cukor, 2 dkg.csokoládé( gőz fölött felolvasztva),
😊
Elkészítése:  A lisztet, margarint, a 3 tojás sárgáját  12 dkg. porcukrot a sütőport és a rumot összegyúrom és a tepsibe nyomkodom majd megkenem lekvárral, amire  a következő tölteléket teszem. 10 dkg. darált dió, 20 dkg. porcukor, 1 csomag vanília cukor 2 dkg. csokoládé ( gőz fölött felolvasztva) és a 3 tojás kemény habja, összekeverem és a tésztára teszem.
Előmelegített tepsibe 200 fokon 20' alatt sül meg.
                                 Jó étvágyat!                                           

13 megjegyzés:

Petra írta...

Jaj, így ebéd után pont egy kis édességre vágyom. Küldesz? :)))

Adél írta...

Anyukámnál ettem a hétvégén egy hasonló sütit,ö nem tett csokit a diós habba.Attól a tiéd csak finomabb lehetett.

Mrita írta...

Ilyen finom ebéd után, ilyen finom sütit készítetteél, hát én is kérek egy kockát.

trollanyu írta...

Nagyon finomnak néz ki:) Nem ismertem ezt a receptet, de elmentettem.

Névtelen írta...

Már láttam máshol is, azóta is tervbe van véve, hogy megsütöm, de sajnos még nem jutottam el odáig.
Egyébként nagyon guszta lett!

Éva írta...

Petra: Szóljál mikor nyitod az ablakot?
Aleda: Biztos nagyon finom volt az anyukádé is én is ettem már olyat, de így is nagyon finom
Mrita: Csak egy szavadba kerűl és már küldöm!
trollanyu:Nagyon finom olyan porhanyós a tésztája és valóban nem nyújtani csak nyomkodni kell a tepsibe, próbáld ki nagyon finom!
Flóra: Köszi! Próbáld ki nagyon finom!

marcsis írta...

Ezt meg is sütöm!
Ha már nem küldesz... :)
Marcsi

Mónika írta...

Hú de fincsi lehet. Kérek!

egycsipet írta...

Anyum sütött régen rácsos sütit, az volt hasonló ehhez és azt nagyon szerettem. Muszáj lesz elkészítenem! :)))

Márti írta...

Én is szívesen megkóstolnám, mert nagyon guszta!

Kati írta...

Nagyon érdekes a neve is ennek a sütinek, finom is lehet.

Vicuska írta...

Ha dió van benne, akkor máris szeretem :)

Éva írta...

Marcsis,Mónika: Mikorra küldjem?
Egycsipet:Rácsosnak még ezt a fajta sütit nem készítettem, de így nagyon finom! Ha anyukád ezt a fajta tésztát készítette akkor biztos jó!
Márti: Na jó, neked is küldök!
Kati: Nagyon finom!
Vicuska: Igen van benne, bár most én diópótlóval készítettem, de úgy is finom volt!
Hogy mennyit dicsérem a sütimet? De valóban jó!!!