2011. szeptember 9., péntek

Díjat kaptam !

Az a megtiszteltetés ért hogy a mai napon Petra meglepett egy kedves díjjal! Nagyon szépen köszönöm, hogy  a megajándékozott blogok  közt rám is gondoltál! Nagyon jó hogy leírta Petra  magyar jelentése a díjnak: "Szép blogoknak akikben van némi extra!"
Tovább szeretném adni 10 blogtársamnak . Fogadjátok sok szeretettel!
Aleda,
Mrita,
Patricia,
Betti kincsei,
Bors and Pepper,
Csilla,
Csiperke,
Márti,
martinelli,
Kati.                                                

11 megjegyzés:

Adél írta...

Köszönöm szépen a díjat Éva,igazán kedves vagy.
Nagyon édes a kisunokád:)

Marti M írta...

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál.

Csiperke írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat, megtisztelő, hogy rám is gondoltál!

Névtelen írta...

Kedves Éva, köszönöm hogy rám gondoltál, nagyon megtisztelő számomra!

Bors and Pepper írta...

Köszönöm! Nagyon édes ez a díj!!!

Csilla írta...

Kedves Éva!
Én is nagyon szépen köszönöm a díjat!

María írta...

Gratulálok a díjhoz!!
Az új képen is tündéri a kis Unokád!!

Márti írta...

Nagyon köszönöm!! igyekszem mielőbb időt szakítani rá. Nagyon Édi az unokád :)

Éva írta...

Lányok: akiknek a díjat tovább adtam örültem hogy adhattam !
Maria: Köszi !

Betty írta...

Gratulálok neked és köszönöm szépen! Nagyon kedves vagy! :) Az uncsi pedig tényleg gyönyörű! Pusszantom!

Éva írta...

Betty: Köszi! Örülök hogy adhattam, a puszi a hétvégén átlesz adva köszi!