2011. szeptember 28., szerda

Hamis gulyásleves

Egy nagyon jó új leves receptet  ( vagyis számomra új) találtam  amit ma megfőztem !
                                                                         

Hozzávalók:3-4 db krumpli, 1 fej vöröshagyma, 1 gerezd  fokhagyma, 1-1 db zöldpaprika ,paradicsom, 5 dkg.húsos  füstölt szalonna,  1  füstölt leves-kocka, egy marék tarhonya, pirospaprika, csípős paprika, majoránna, csipet köménymag, őrölt bors , darabka zeller, kevés petrezselyemzöldje összevágva,  ízlés szerint só.
💢
Elkészítése:  A szalonnát  apró kockákra vágtam, majd  rátettem a felkockázott vöröshagymát.Kicsit dinszteltem majd  belekevertem a pirospaprikát és kevés vizet tettem hozzá.  Ezután beletettem a kockára vágott krumplit és  a többi fűszereket majd felöntöttem kb. másfél liter vízzel csak most tettem bele  a szeletekre vágott zöldpaprikát és a leveskockát is  amivel felforraltam. Mikor már jól felfőtt akkor tettem a paradicsom szeleteket és egy maréknyi tarhonyát bele és készre főztem😋
Jó étvágyat!    

4 megjegyzés:

trollanyu írta...

Mindenféle levest szeretek:) Ez is biztos finom. Attól hamis, hogy nincs benne hús? Azért az igazi gulyásnak nincs párja:)

Gizi írta...

Nagyon finom leves, azt már ide se merem írni, hogy régen igen sokszor főztem én is.

Írás közben megint kigyönyörködtem magam az unokádba. Olyan édesen mosolyog itt velem szembe, mintha csakis nekem szólna a mosolya.:)

Éva írta...

trollanyu: Nagyon finom valóban. Elképzelhető hogy attól hamis!
Bianka: Köszi!
Gizi: Én ezt a fajta levest eddig nem csináltam egy Frank Júlia olcsó ételek c. könyvében találtam, de nagyon finom. Nyugodtan fixirozzad a kis unokámat, ha látnád most milyen huncut!

Kati írta...

Finom lehet, én is mindig elmosolyodok mikor megjegyzést írok nálad, és az unokádra nézek.Szép fiucska.