2011. október 20., csütörtök

Amerikai palacsinta

Tudom ! Magyarok vagyunk, de azért kipróbálhatom ezt is ! Nem?:-))
Hozzávalók: ( Ez valóban csak egy kis adag lett, nekünk ebéd után elég volt!)
1 tojás, csipet só, kávéskanál cukor, 1,5 dl tej, 11 dkg. liszt, 1 evőkanál olvasztott margarin 1/2 cs. sütőpor, 1/2 mokkáskanál mézes süteményhez használt fűszerkeveréket tettem bele.
🌷
Elkészítése:  A hozzávalókat alaposan összekevertem kicsit hagytam pihenni/ sűrű az állaga/. Csak az első tészta sütésénél pár csepp olajat tettem az edénybe amiben sütöttem és kis szedőkanállal   tettem a masszából.Amikor   a tészta  olyan mintha pezsegne, megfordítottam és a másik oldalát is megsütöttem.
Nagyon  finom  lett ! Most csak porcukorral és lekvárral ettük a mézes fűszerkeverék ízesítéséhez ez elég volt.  Eltudom képzelni  hogy esetleg csokiöntettel esetleg  vaníliasodóval is  nagyon finom   lehet!  Na majd legközelebb!  
                                Jó étvágyat kívánok !                                   

25 megjegyzés:

Adél írta...

Nagyon guszta,mi is szeretjük..mézzel:)

Márti írta...

Kipróbálni, és felvenni a kedvenc receptek közé! vagy annyira nem ízlett? nálam, sokszor, kifejezetten ezt kérik a fiúk.

Éva írta...

Akeda: Köszi!Nagyon finom lehet mézzel is!
Márti:Nekem nagyon ízlik, a férjuram is megkóstolta !

Bors and Pepper írta...

Mi is nagyon szeretjük az amerikait is és a magyart is! Fincsi lehetett!

Ani írta...

Hát én speciel nem vagyok bigott magyar. Ide születtem, nem nagy élmény! Amipalit már régebben készülök csinálni, mert az utóbbi időben nagyon rákaptam a juharszirupra, és ugye az az igazi öntet rá.

Éva írta...

Bors and Pepper: Finom , most már én is tudom!
Teakert: Biztosan nagyon finom lehet azzal is ! Bár még juharszirup ízét nem ismerem!

Vicuska írta...

Kísérletező kedvedben vagy, úgy látom! Ami több millió ember kedvence egy másik népnél, valószínűsíthető, hogy más nációnak is bejön :) Ott juharsziruppal öntözik, mert Kanada a hazája... nálunk a méz kiválóan helyettesíti. Ültetünk egy juharfát, 40 éven át gondozzuk, fúrunk bele egy lyukat, aláteszünk egy vödröt és várjuk az isteni nedűt :D aztán (mi, gasztrobloggerinák)osztozunk rajta! Hű, mennyi palacsintát fogunk vele megédesíteni!!!

Barbi konyhája írta...

Képzeld én ma palacsintát sütöttem, de a hagyományos magyart, Tündi meghozta hozzá a kedvem! Most pedig ehhez jött meg a kedvem, olyan jól néz ki! :)

Viki írta...

Én meg hétvégére tervezem a palacsintát, de túróval töltve, tejföllel meglocsolva és sütőben megsütve. Ez nem tudom melyik nációhoz tartozik, de az amerikait is nagyon szeretjük, na meg jöhet az egyszerű magyar is, csak sok legyen :))

Éva írta...

Vicuska: Már esetleg ültettél is fát? Szívesen megkóstolnám azzal a juharsziruppal, de inkább legközelebb mézzel próbálom ki!
Barbi: Ez valóban így van, valahol meglátunk valamit és rögtön motoszkál hogy megkéne csinálni ! Köszi!

Málna konyhája írta...

ááá, ez istenien néz ki)))

Bianka írta...

Imádom

Gerdi írta...

Már én is készítettem ilyet, de nem juharsziruppal:-) Nem veszett össze hazai töltelékkel sem...

Csilla írta...

Imádjuk!! Lekvárral, vagy juharsziruppal, egyre megy! :D Van porom is összeállítva, holnap ez lesz a gyerekeknek a reggeli. :)))

trollanyu írta...

Nagyon guszta:) Mi is nagyon szeretjük:) Ezt jobban szeretem sütni, mint a hagyományost. Nálunk is mézzel, lekvárral eszik a gyerekek.

Éva írta...

Viki: Azt a fajta palacsintát még nem csináltam amit sütőben sütnek.
Málna konyhája: Köszi!
Bianka:Örülök hogy szereted!
Gerdi: Szerintem is jó bármilyen töltelékkel!
Csilla:Ez valóban gyerekeknek nagyon kiadós finom reggeli lehet!
trollanyu:Köszi! Tapasztaltam hogy valóban könnyebben lehet sütni!

Névtelen írta...

Én nagyon szeretem. :))

Nagymamis írta...

Éva nagyon ügyes vagy! Ennyi finomság!

Petra írta...

Nagyon guszták!
A juharszirup nálam is várakozik már. Régóta tervezem elkészíteni. No, majd hétvégén.

Marti M írta...

Éva, mi volt az ebéd előtte?

Éva írta...

Flóra:Örülök hogy Te is szereted!
Nagymamis: Köszi!
Petra: Köszi! Juharszirup ízét nem ismerem, de legközelebb mézzel fogom megkóstolni.
martinelli: Azért kérdezem mert kevésnek véled ebédre? Ha csak levest ettünk volna előtte akor is elég lett volna ebédre nekünk kettőnknek.Amúgy előző napról maradt ebédünkhöz volt pótlás ez az édesség!

Marti M írta...

Éva, ellenkezőleg. Még sok is volt, ha kétfogásos ebéd után ettétek :) Ezért kérdeztem. De, ha nem ettetek sokat előtte, akkor jó. Én csak vigyázok az egészségetekre!!! :)

Éva írta...

martinelli: Köszi hogy aggodsz! Nem is kétfogásos volt az ebédünk és még mára is maradt! Nem vagyunk mohók!

Panna írta...

Én is imádom az amerikai változatot és ezt kifejezetten élvezem is sütni, a sima sütésével nem vagyok annyira kibékülve :))

Éva írta...

Panna: Valóban sokkal könnyeb sütni, azért a simának egy kicsit másabb az íze, finom ez is!