2011. október 13., csütörtök

Süssünk, süssünk ....?

Több blogon látom a felhívást  amiről eddig még nem hallottam hogy  október 16.  A kenyér világnapja !
A blogokon  lévő felhívásnak nem tudok eleget tenni! Amit viszont   tiszteletből megtudok  tenni, hogy azon a napon október 16-án  megsütök egy kenyeret  és  a blogomon megjelentetem  ezzel is kifejezve " A kenyér  világnapja !"  iránti  tiszteletemet !
 Ha gondoljátok  válasszátok ezt a megoldást !
                                                                           

5 megjegyzés:

trollanyu írta...

Én is láttam, sütök is majd kettőt, egyet ajándékba:)

Éva írta...

trollanyu: Amit sütök én is megosztom a gyerekekkel!

Márti írta...

Én is most olvastam a napokban! jó ötlet:)

Roza írta...

Éva, ez nagyon jó ötlet:) Én is ezt fogom tenni:)

Éva írta...

Márti, Roza: Örülök hogy tetszik az ötletem!