2011. november 6., vasárnap

Májgaluskaleves

 Hozzávalók: vöröshagyma,  1-1  db sárgarépa- fehérrépa, zeller, karalábé, petrezselyem, kis darabka kelkáposzta, 1-2 db krumpli, kevés olaj, pirospaprika, só, őrölt bors, csípős paprika.
🌸
Elkészítése: a zöldségeket megpucolom, feldarabolom. Kevés olajat melegítek és a vöröshagymát apró kockára vágva beleteszem az olajba  amiben dinsztelem majd a zöldségeket is hozzá teszem.  Ezután szórok rá   pirospaprikát  és borsot  majd felöntöm vízzel. Ekkor teszem bele a sót zellert és a karalábét valamint az apróra vágott petrezselymet. Amikor már fő  hozzá teszem a kockákra vágott krumplit és egy kevéske csípős paprikát is. Közben elkészítem a májgaluskát amit  már beírtam itt. A levesbe szaggattam a galuskát  és készre főztem !
Jó étvágyat kívánok !
                                                                               

8 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon szeretem a májgaluskát, bár mi eddig csak húslevesbe ettük:) De nahgyon finom lehet így is, minden levest szeretek nagyon.

Éva írta...

trollanyu: Nekem is hiányzik a leves ha esetleg van olyan nap hogy nem főzök.

Barbi konyhája írta...

A férjemmel mi is levesrajongók vagyunk! A májgombóc nálunk ünnepi alkalmakkor van, nem is tudom miért? Az egyik kedvencem! :)

Petra írta...

Nálunk is nagy kedvenc a májgombócleves.
Üzleteljünk. Te küldesz levest én meg indítom a bonbonokat! :)

Kati írta...

Ilyet se ettem még, de ki fogom próbálni:)

Éva írta...

Barbi:Biztos azért ünnepkor mert annyira szeretitek!
Petra:Rendben ezt megbeszéltük!
Kati: Próbáld ki nagyon finom!

Vicuska írta...

Szeretem!

Éva írta...

Vicuska: Örülök hogy szereted!