2011. december 4., vasárnap

Mézes puszi

 Hozzávalók : 60 dkg. liszt. 7 evőkanál olvasztott méz, 25 dkg. cukor,1 db citrom reszelt  héja, 4 egész tojás, 2 kávéskanál szódabikarbóna,  mokkáskanál fahéj.  
🌺🌺
Elkészítése: A hozzávalókat alaposan  összegyúrtam , elég nehezen  áll össze a tészta. Kinyújtottam   és pogácsa szaggatóval  kiszaggattam .   Előmelegített sütőben 200 fokon 15-20' alatt sül meg. A tetejét cukormázzal  díszítettem. (   tojásfehérje -porcukor keveréke)
 /Most a  hozzávalókat megfeleztem úgy készítettem ,  könnyebb volt  összegyúrni , ebből a mennyiségből  35 db lett  !/  
                                    Jó étvágyat kívánok !                                    

21 megjegyzés:

Ani írta...

Adj egy puszit Nagyikám!))) Tudom mi jut eszembe erről a képről? Ahogy így kiraktad a sütikéket, meg körbe szaloncukit, gyertyát...ez olyan mint egy gyerekcsapda.))) Jól bevonzza őket, mint egy lépesméz, és ott ragadnak.))

trollanyu írta...

Nagyon guszta:) Én is sütöttem pont tegnap, de más recept alapján. Tényleg olyan gyerekcsalogató kép:) A nagyfiam éppen ma mondta, hogy szaloncukor nélkül nincs karácsony. Hát pedig itt nem lehet venni, nem is értem már tavaly se volt szaloncukrunk és nem hiányolták.

Vicuska írta...

Hát igen, a mézes csókokhoz és puszikhoz (összeállításukhoz) jó kondi kell :)

Kati írta...

Finom lehet, én még sosem készítettem. Nálad igazán beindult a karácsonyi hangulat:)

Éva írta...

Tea: Jól megfogalmaztad !
trollanyu: Köszi! Nincs másfajta karácsonyra jellemző cukor sem?
Vicuska: Elég nehezen áll össze a tészta!
Kati: Pedig nagyon finom!

Juci írta...

Mézes puszedlik, ismerem.
Nagyon guszták.
Évácska nem szoktad pihentetni a tésztát sütés előtt?
Azért mert én szoktam, este gyúrom össze és csak másnap sütöm.

María írta...

Szépek és biztos finomak is a mézes puszijaid! Nekem is kellene sütni valami ilyesmit :)!

Éva írta...

Juci: Köszi! Ezt a fajtát nem szoktam pihentetni. Van olyan receptem is!
Maria: Köszi! Majd kitalálod hogy melyiket még van időd!

szindi írta...

Látom nálad is beindult a "puszi"gyártás:))finomnak néz ki!:)

Gabriella írta...

Biztos nagyon finomak! Beleharapnék szívesen... :)

Éva írta...

szindi: Köszi! Ez csak olyan próbajárat!
Gabriella: Finom lett igen , köszi!

Petra írta...

Gyerekcsapda?! Ez tetszik, az enyémek biztos beleragadnának...

Csiperke írta...

Kérek két puszit!:) Nagyon jól néznek ki!

Gizi írta...

Látom téged is elért a puszedliláz.:)) Nagyon guszták, és olyan szép karácsonyi hangulatú képet csináltál.

Éva írta...

Petra:Köszi!
Csiperke: Köszi!
Gizi: Köszi!

Névtelen írta...

De jól néznek ki!Virtuálisan elfogyasztottam egyet:-)Köszönöm!

Roza írta...

A mézes puszedlijaid biztosan nagyon finomak és szépek!:)

Éva írta...

The E.Art: Köszi! Észre is vettem hogy hiányzik!:-))
Roza: Köszi !

marisz57 írta...

Biztos finomak! Nekem minden fajta mézes puszedli finom!(pedig már rég nem vagyok gyerek!)

Panna írta...

Látom karácsony láz van már :) Ilyen puszit én is kérek :)

Éva írta...

marisz57:Köszi! Ne mondjál ilyet örök ifjuk maradunk. Nem?:-))
Panna: Köszi, gyere tudok még adni!