2012. január 24., kedd

Zakuszkás tészta

Ezt  a finom tésztát   4gyerek  blogjátékára  készítettem el ! A játék  szabálya  hogy a jelentkezők, kisorsolás után  egymás blogjáról kiválasztanak  egy ételt és azt készítik el ! Kati blogjáról választottam ezt a tésztát !
/  Ajándékba kaptam egy üveg zakuszkát, azért hogy megismerjem az ízét ! Gondoltam  kipróbálom milyen    tésztával ? /

                                                                             

Hozzávalók: Bármilyen tészta, zakuszka,   juhtúró, vagy sajt.
Elkészítése: A tésztát szokásos módon  kifőztem. A zakuszkát átmelegítettem majd a tésztát beleforgattam  és a tetejére pakoltam a juhtúrót.
Kati  is jelezte hogy nagyon egyszerű  könnyen elkészíthető.  Aki nem ismerné a zakuszkát  Katinál itt. megtalálja.     A tészta nagyon finom volt!                                                                        

8 megjegyzés:

judit60 írta...

Én minden évben teszek el zakuszkát télire, de ilyen formában még nem használtam.Kipróbálom.

4Gyerek írta...

Hmm...a mai nap a bemutatók napja? Ez a második, ami a játékra készült.
Örvendek, hogy a játékos kedvűek sorát gyarapítottad, köszönöm, hogy tetszett a felhívásom.
Amúgy a rengeteg zakuszkából jó lenne nálam is bevetni egy ilyent, mert mi sem ettünk még ebben a kiszerelésben zakuszkát.

Ibcsi írta...

Utána kell néznem mert szégyen nem szégyen nem ismerem a zakuszkát!! De gratulálok, hogy teljesítetted a feladatot!!

Seffer Lilla írta...

Ötletes megoldás, tetszik, egyszer talán én is kipróbálom...:)

Éva írta...

judit60:Próbáld ki különösen ha van is neked zakuszkád, finom .Kati azt is írta, hogy van mikor sajtot tesz a juhtúró helyett!
4gyerek: Jó játékot találtál ki ! A tészta pedig finom volt!
Ibcsi: Itt a receptemben is jeleztem hogy hol nézheted meg a zakuszka receptjét.Finom sok zöldségből készítik.
Lilla: Ha van alapanyagod próbáld ki!

Kati írta...

De jó! Mondtad már akkor, hogy ki fogod próbálni:) Úgy örvendek, hogy tetszett neked:) Ha közelebb lennél szívesen megajándékoználak zakuszkával, mert még most is van elég a kamrában:)

Panna írta...

Még nekem is van 2 üveg zakuszkám, de még nem döntöttem el mi legye velük :)

Éva írta...

Kati: Finom volt nagyon. Lehet hogy nyáron megpróbálok csinálni, de azért köszi !
Panna: Próbáld ki tésztával Kati írta hogy a zakuszkás tésztára szokott néha még tenni sonkát, sajtot úgy is nagyon finom lehet!