2012. február 23., csütörtök

Kakaós tészta



  Hozzávalók: 12 dkg. zsír, 20 dkg. porcukor, 1 cs.vaníliacukor, 2 egész tojás, 3 dkg. kakaópor, 2 dl tej, 25 dkg liszt, 1 cs. sütőpor. 

🍂🍂

Elkészítése:  a felsorolt hozzávalókat jól összekevertem  és zsírozott lisztezett tepsibe öntöttem. Előmelegített sütőben 200 fokon 25' alatt megsült.Mikor kihűlt a tészta kockára vágtam  és porcukorral megszórtam. A sütemény felét hosszában kettévágtam és lekvárral megkentem! 😋

Jó étvágyat kívánok!

                                                                                                                                                                  

18 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Szeretem nagyon :-)

Vicuska írta...

Én is szeretem, baracklekvárral!

Édeskonyha írta...

Ez a kakaós sütemény is nagyon guszta! Szinte érzem a képről az ízét, nagyon fincsi lehet!

Petra írta...

Egyszerű, nagyszerű. Szuper finom. Ezért szeretek hozzád jönni. :)))

Seffer Lilla írta...

Nagyon jó kis sütirecept, én is gyakran sütök hasonlót. Nagyon tetszik!

Éva írta...

Ibcsi, Vicuska: Örülök hogy szeretitek, most pont sárgabaracklekvárt kentem bele!
Édeskonyha: Nagyon finom !
Petra: Köszi!

Rozsika írta...

Nagyon fincsi lehet!

teller-cake írta...

Ezt én is szoktam sütni! Hol lekvárral töltöm, hol pedig a sütés előtt ribizlit és csokidarabokat szórok a tetejére!

marisz57 írta...

Ez tényleg egyszerű, könnyű, gyors, mégis nagyszerű!

Monika írta...

Amikor kicsik voltak a gyerekek,milyen sokszor sütöttem.Most az unokáknak fogok!

RaMary írta...

Kakaós??? Imádom! Hétvégén ki is próbálom! Köszi!!!!:-D

María írta...

Valami hasonló volt a gyerekek kedvence hajdanán. Én is lekvárral megkenve készítettem nekik!

Éva írta...

Rozsika:Finom nagyon!
teller-cake:A ribizli-csoki variáció is finom lehet!
marisz57: Igen ez így van ahogy mondod!
Mammka:Biztos fog az unokáknak is ízleni!
RaMary: Remélem sikeres lesz fog ízleni?
Maria: Csak simán porcukorral is nagyon finom, de azért lekvárral még jobb!

Panna írta...

Egyszerű és gondolom lekvárral isteni finom :)

Éva írta...

Panna: Nagyon finom lekvárral is!

RaMary írta...

Ma megsütöttem, lekvárral töltöttem, gyorsan elfogyott! :)) Nagyon köszönöm!

Éva írta...

RaMary: Nagyon örülök hogy kipróbáltad, és ízlett! Egészségetekre!

tücsi írta...

Mennyit sütöttem fiatalasszony koromban, még anyutól vettem át a receptet. Sokat készített, mert egyszerű volt és gyors. Házi lekvár meg mindig volt. És így igaz, akkor zsírral készült minden süti, kivéve a torta és a piskóta. Nagyon könnyű és finom a sütid.:)