2012. március 10., szombat

Házi gnocchi tejszínes-gombás szósszal

 Hozzávalók: Gnocchihoz:/ most készítettem először/  30 dkg. krumpli , 7,5 dkg. rétesliszt, 7,5 dkg. finomliszt, 1 db. felvert tojásnak a fele, só, bors.
Szósz hozzávalói: kevés olaj,1 dl tejszín, 15 dkg. gomba, 1 kis fej vöröshagyma, fél evőkanál liszt, fél-fél  mokkáskanál oregáno, bazsalikom, őrölt bors és só.
🍄
Elkészítése: Gnocchi elkészítését a teljes mennyiséggel ( mert csak fél adagot készítettem) nézzétek meg
Max konyhájában  (részletesen leírja az elkészítés technikáját is) onnan néztem a receptet !
Szósz elkészítése: kevés olajon  a kockára vágott hagymát megdinszteltem ráöntöttem az előzőleg megtisztított  és felszeletelt gombát kicsit fedő alatt pároltam majd a fűszereket és a tejszínt ráöntve  felfőztem.😋
Max  köszönöm nagyon finom lett, jó ötlet volt kipróbálnom !
Jó étvágyat kívánok !
 .
                                                               

15 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Imádom a gnocchit, nálam is jöhet mindenféle szósszal. Én kicsit másképpen csinálom, de egy a lényeg szerintem a házi ezerszer finomabb mint a bolti...:) Nagyon csinoska lett a Tiéd...

Czakó Mariann írta...

Kedves Éva, nagyon jó ötlet ! Imádom a gnocchit, de még soha nem csináltam. Lehet holnap ki is próbálom. A Tiéd nagyon guszta lett ! :)

Jámborné Budai Mónika írta...

Én kacérkodom a gondolattal,hogy egyszer készítek ilyet.
Nagyon jól néznek ki:))

trollanyu írta...

Nagyon jól néz ki, mi is nagyon szeretjük:) A gombás szósz meg nagyon passzol hozzá.

Emi írta...

Én sem készítettem még házilag, de nagyon guszta! És ha gombaszószos, akkor bármikor jöhet:)

Vali írta...

Jól néz ki. A gombás dolgokat én is imádom.

Édeskonyha írta...

Guszta lett NAGYON. A házi gnocchinak nincs párja, egyszerűen mesés, kár, hogy az én "kézügyességemmel" roppant sokáig tart elkészíteni

Erzsike írta...

Igazán guszta lett, imádom a gnocchit , kicsit macerásabb megcsinálni,de nagyon megér :)

Ami írta...

Oda vagyok a gnocchiért! Nagyon guszta lett!

Éva írta...

Lilla: Képzelt én még eddig nem is ettem, csak mikor a nagyobbik lányom egyszer vett maguknak láttam hogy mennyire drága. Maxnál mikor megláttam hogy lehet házilag is csinálni akkor döntöttem el hogy kipróbálom és nagyon ízlik.
Czakó Mariann: Próbáld ki érdemes. Köszi!
Jámborné Budai Mónika: Érdemes kipróbálnod! Köszi!
trollanyu: Köszi!
Emi: Ha szereted, egyszer próbáld ki !
Vali: Köszi!
Édeskonyha: Köszi! Kizárt dolog hogy ennek a tésztának a megcsinálása gondot okozna Neked!
Erzsike: Üdvözöllek! Köszi! Megéri az biztos.
Ami: Köszi!

Roza írta...

Én is ki fogom próbálni:)
Nagyon ügyes voltál, Éva:)

Panna írta...

Finomat készítettél :)

Éva írta...

Roza:Próbáld ki nagyon finom! Köszi!
Panna: Köszi!

Süne írta...

nálunk előrecsomagoltan lehet venni és én is szoktam a szószt készíteni ahogy te csak én a gombát kis vízzel felöntöttem mikor megpárolódott és 2ek. tejföllel kevertem fel mert olcsóbb mint a tejszín. mostanában nagyon elment a hulala ára az egekbe nálunk :S

Éva írta...

Süne: Itt is van előrecsomagolt is csak az drága! Tejszínt tejföllel is lehet helyettesíteni, de most volt itthon a mi boltunkban kicsi kiszerelésben van aránylag nem drága.