2012. március 31., szombat

Sonkaragu/most füstölt parizer ragu/ lepénykenyérben

    Hozzávalók:  lepénykenyérhez: 20 dkg. liszt, 1 ek. olaj, kb. 1 dl langyos víz. A raguhoz: /30 dkg. főtt füstölt sonka, ez csak húsvét után/ most 15 dkg. füstölt parizer, 1 fej lila hagyma, 1 fej vöröshagyma, kis darab paradicsom és paprika, petrezselyem, só, őrölt bors, olaj.
😉

Elkészítése:  Először  összegyúrtam  lepénykenyér hozzávalóit.20' állni kell a tésztának. Addig elkészítettem a ragut. A parizert csíkokra vágtam, a hagymát karikára a paprikát csíkokra paradicsomot kockákra, és petrezselymet apróra. Felforrósítottam kevés olajat amibe tettem a hagymákat  kicsit pároltam majd  bele tettem  a parizert  paprikát- paradicsomot és a fűszereket és összeforraltam.  A tésztát 4 részre vettem egyenként kis kerek formára  nyújtottam és egy teflonedényt jól felforrósítottam ebben sütöttem meg a tészta mindkét oldalát. Ezután a tésztába kanalaztam a raguból  és összetekertem .Nagyon finom volt ezzel a töltelékkel is , de elképzelem mennyire finom  lehet a  húsvéti sonkával.
                         Jó étvágyat kívánok !                                        

6 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Na, ezt majd az ünnepek után, maradék sonkával! Biztos finom!:) Mentettem...

teller-cake írta...

Hű, nagyon jól néz ki! Szerinted ilyen lepénykenyeret lehetne a gyroshoz pita-ként tálalni?

Panna írta...

Nagyon rá vagy már kattanva a húsvéti sonkára :) Szerencsére már nem kell sokat várni, hogy megkóstolhassuk :)

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon jó az ötlet,tetszik:))

trollanyu írta...

Nagyon jó ötlet:) Maradék sonkával lesz az igazi, már ha lesz maradék:)

Éva írta...

Tiffanylda:Biztos hogy kipróbálom én is sonkával, ha marad!
teller-cake: Szerintem igen. Nagyon finom. Egyszer már a gyerekek hoztam nekem gyrost és hasonló volt a tésztája.
Panna: Húsvét jön a sonka ideje!
Jámborné Budai Mónika: Köszi:
trollanyu: Arra gondoltam én is, nem olyan biztos hogy marad. Nem baj , ezzel is finom volt.