2012. április 26., csütörtök

Meglepetés és egy kis magyarázat!

Kellemes meglepetésben volt részem a mai napon Ibcsi blogszülinapi játékán vettem részt februárban  ahol régi táj jellegű ételeket küldtünk  a játékba.  Nagyon kedves csomagot kaptam  amiben egy különleges "szakácskönyv" volt  ami azokat az ételeket tartalmazza amivel jelentkeztünk a játékára. Nagyon szépen köszönöm hogy ilyen ötletes  dolgot találtál ki amivel így megleptél ! "Első szakácskönyvem " amiben szerepel a receptem ,ez a játékod  emlékezetes lesz számomra!


                                                                       -   /  - 
Másik meglepetésem amiben részem volt az elmúlt napokban.Martinelli  kedves blogtársam  ajánlása  után megkeresett egy cég azzal a kéréssel hogy terméküket / amit ezután fogok megkapni/ a sütésem-főzésem közben használjam . Egészséges termékekről van szó ez nekem is egy jó lehetőség hogy kipróbáljam/egyébként nem biztos hogy  saját erőmből ezt megtudtam volna csinálni/ . Ahogy olvasgattam a tájékoztatójukat  hasznos lehet számomra is hiszen magasabb a vércukrom . Xukor (nyírfacukor)  és egyéb termékekről , valamint a Nature Cookta   lisztekről  bővebben olvashattok.
Receptjeim továbbra is takarékosak lesznek, csak  a kapott cukrot és lisztet fogom  egy ideig használni !                                          

13 megjegyzés:

Unknown írta...

Gratulálok :) Nagyon jó könyv lehet :)

teller-cake írta...

Gratulálok mindkét meglepetésedhez! Jó olvasgatást a könyvhöz és jó próbálgatást az új termékekhez! Remélem láthatunk majd itt sok-sok mindent a próbálkozásokból! :-)

Seffer Lilla írta...

Gratulálok és használj mindent egészséggel!

Vicuska írta...

Évuska, szívből gratulálok!!!!!!! Nagyon jó érzés lehet nyomtatásban is látni a megjelent receptedet :) Várjuk az újításaidat is a kapott alapanyagokból!

Kati írta...

Gratulálok:) Nekem is lesz ilyen könyvem:)

Éva írta...

Vikvi:Köszi!Jó és érdekes!
teller-cake:Köszi! Annyira lesz új a receptem hogy jelzem hogy mivel készítettem.Kíváncsi vagyok én is ezekre a termékekre!
Lilla: Nagyon szépen köszönöm!
Vicuska:Köszönöm szépen!Lehet hogy ez gyerekes dolog, de akkor is jó érzés hogy ott van a többiek közt az én receptem is.
Kati: Köszi! Igen láttam a receptedet, szerintem hozzád később ér oda!

Éva írta...

Vicuska: Csak annyit még, nem fogok újítani csak használom ezeket a termékeket. Az ízeket szerintem ezek nem változtatják meg csak egészségesebbek.Nem?

Juci írta...

Gratulálok a könyvecskédhez!
Igaz milyen jó érzés kézben tartani?
Én már tapasztaltam...

Béres Andi írta...

Éva!
Meglátod milyen jók:-)én is használom a xukrot régóta a natur cooktákat most fogom hétvégén próbálni:-)

Éva írta...

Juci: Köszönöm! Akkor hozzád korábban érkezett a postás? Gratulálok!
Béres Andi: Remélem hogy jó lesz, ahogy olvasgattam ki kell tapasztalni hogy mennyi adag elégséges, annyira nem vittem túlzásba eddig sem a cukrozást.

Vicuska írta...

Direkt megnéztem a termékeiket! Figyelemreméltónak találtam, kíváncsian várom a véleményezésedet róla :) Azért biztosan érezhető lesz számodra ízben is a különbség, remélem, egészségileg is!

Gizi írta...

Gratulálok a szakácskönyvhöz!!!(én tegnap kaptam meg, és nagyon tetszik)
A felkínált termékeket pedig használd egészséggel, és várom a sok finomságot amiket készítesz belőlük.

Éva írta...

Vicuska: Remélem én is hogy jó lesz?
Gizi: Köszi ! Gratulálok én is Neked! Köszönöm remélem érezni fogom a különbséget lehet hogy nem azonnal de gondolom az hogy egészségesebb sokat számít. Azért nem hiszem hogy hosszútávon tudnám használni?:-)