2012. április 5., csütörtök

Sajtos rántott palacsinta

Hozzávalók: palacsinta tésztához a szokásos hozzávalók+ 15 dkg. sajt,  bundázáshoz liszt, tojás, prézli, olaj a sütéshez.
Elkészítése: A szokásos módon sós palacsinta tésztát csináltam  a sajtot fölszeleteltem  majd a palacsinta közepébe tettem és  ráhajtottam mind a négy oldalról a tésztát. Ezután lisztbe, felvert tojásba és prézlibe forgattam és forró olajban kisütöttem. Tartármártást tettem mellé. Férjuram a tegnapról megmaradt csirkepörkölttel ette!
                                 Jó étvágyat kívánok !                                        

3 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon jó ötlet,ünnepek után meg is csinálom. Köszi a receptet:))

Panna írta...

Jó kis ötlet ;)

Éva írta...

Jámborné Budai Mónika: Remélem ízleni fog, mert nagyon finom!
Panna: Köszi!