2012. április 20., péntek

Tojásos sültkrumpli

                                                                               
/Ez a mennyiség most kivételesen csak 1 személyre elegendő!/
Hozzávalók: 2 db. krumpli , 1 db. tojás, kevés olaj és só.
Elkészítése: A krumplit megpucolás után karikára szeleteltem fel. Megforrósítottam az olajat nem szükséges sok hozzá , beleöntöttem a krumplit és  mindkét oldalát megsütöttem .Összehúztam az edény közepébe a krumplikat  és  a tojást felütve  pohárban elkevertem  és úgy öntöttem rá a krumplira. Széles  kanállal óvatosan egyben megfordítottam az egészet és a másik oldalát is így sütöttem meg .Egyben tányérra borítottam  csípős paprikával és egyéb zöldséggel nagyon finom. Egy pohár forró  tea hozzá és  kész a vacsora!
Amennyiben szükséges a  mennyiség növelhető !

10 megjegyzés:

Kati írta...

Én is szoktam késziteni hasonló, gyors vacsit, reggelit.

Emi írta...

Nagyon jó! Milyen egyszerű és gyors étel! Pont nekem való lustább napokra:)

Vicuska írta...

Ismerősömnél láttam először azt, hogy a sült krumplira ráütött pár tojást és átkavarta, tálalta- kb 13 éve, addig sose láttam, kóstoltam- nagyon megízlett. Ez a kis trükkös verzió is jó! :)

Éva írta...

Kati: Nagyon finom tud lenni!
Emi: Nem vagy Te lusta! Lehet hogy azon a napokon relaxálsz!:)
Vicuska: Nem szoktam átkeverni, inkább így egyben hagyom ! Természetesen az ízén semmit nem változtat.

trollanyu írta...

Igen jó ötlet:) Nálunk sokszor marad ki sült krumpli, az másnap ilyenformán felhasználható:)

Seffer Lilla írta...

Nagyon jó kis ötlet, ismét!

marisz57 írta...

Ez finom, hasonlót szoktam én is készíteni!

María írta...

Szerintem is nagyon jó ötlet!! Hasonlót én is szoktam sütni! Szeretjük.

Gizi írta...

Nagyon guszta, remek ötleteid vannak!!! Pillanatok alatt elkészül, és még laktató is. Én fejes salátát is eltudnák képzelni hozzá.

Éva írta...

trollanyu:Imádom a krumplit minden formában! Így is nagyon finom tud lenni!
marisz57:Köszi!
Maria: Köszi!
Gizi: Finom én nagyon szeretem, kenyeret nem eszem hozzá, de így is laktató számomra.Biztos jó a saláta is de ilyen zöldséggel én jobban szeretem, férjuram pedig nem rajong a krumpliért!