2012. május 15., kedd

Meggyes jégkrémtorta házilag

                                                                               
Hozzávalók: 40 dkg. fagyasztott meggy, 1 citrom leve, 5 dkg. porcukor( 2 ek. porXukor/nyírfacukrot/ használtam), 2,5 dl tejszín, 25 dkg. mascarpone, 8 dkg. étcsokoládé. 
🍒
Elkészítése: A meggyet felengedtem majd a porcukorral  és a citrom levével  turmixoltam. A tejszínt jól felvertem kemény habnak hozzáadtam a mascarponét és a meggyturmixot és simára kevertem. Őzgerincformába sütőpapírt helyeztem és abba pakoltam a krém egyharmadát amire  rákentem a felolvasztott csokoládé felét  és egy kanál hátlapjával elsimítottam hogy vékony legyen a csoki réteg. Erre megint krémet kentem majd a csoki másik felét és végül betakartam a maradék  krémmel. Betettem a mélyhűtőbe. 
Kellemes nassolást !

18 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Nagyon jól néz ki! Azt hiszem ha jönne végre a jó idő, tutira az egészet bekebelezném...:)

Anazar írta...

Ez valami remek!!

Névtelen írta...

Nagyon jól néz ki!

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a recepted!

Emi írta...

Ez nagyon finom lehet! Csodásak a házi jégkrémek!

Katalin írta...

Gyönyörű a tortád, most jut eszembe, nekem is van még a fagyasztóban tavalyi meggy. Lassan itt az új....

tejszínhab írta...

Hú de klassz! :)

Tiffanylda írta...

Igen guszta! Beleharapnék, de "szerencsére" nem lehet!:) Kipróbálom a következő nyári szülinapon!

Mesi írta...

Ezt nem lehet szó nélkül hagyni: csodálatos! Ki fogom próbálni!

Roza írta...

Éva, ez nagyon finom lehet, mert istenien néz ki:) Minden van itthon, ami kell hozzá... Azt hiszem, a hétvégén kipróbálom!:)

trollanyu írta...

Csodálatos ez a jégkrémtorta, az ajándékokhoz meg gratulálok:)

Éva írta...

Lilla: Köszi! Egy kicsit megfájdulna a torkod mint az enyém! Tegnap alig vártam hogy kivehessem a hűtőböl és szerintem mohó voltam úgy fáj a torkom!
Anazar: Köszi!
Th E.Art:Köszi!
Flóra: Örülök hogy tetszik köszi%
Emi: Köszi! Nagyon finom éppen azt számolgattam, hogy nem egy olcsó de még mindíg olcsóbb mint a bolti!
Katalin: Köszi! Akkor gyorsan használd el!
tejszínhab: Köszi!
Tiffanylda: Köszi, addig nem is eszel édességet?
Mesi: Köszi, örülök hogy tetszik!
Roza: Köszi! Próbáld ki mert nagyon finom és jó nagy adag azért az őzgerincformám tele volt vele! Hátha jön a meleg a jövő héten és elnassolgatjátok!

Éva írta...

trollanyu: Köszönöm szépen!

Hankka írta...

Nagyon jól hangzik, és jól is néz ki! A hozzávalókat elnézve fincsi lehet! :)

Panna írta...

Na, ha végre megint meleg lesz megyek hozzád jégkrémet enni :)

marisz57 írta...

Ezt feltétlenül kipróbálom, nagyon tetszik!

Éva írta...

hankka:Köszi, nagyon finom!
Panna: Gyere, teszek félre egy kis kóstolót!
marisz57: Köszi, remélem fog ízleni mert nagyon finom!

Márti írta...

Csodaszép ez a desszert!