2012. május 7., hétfő

Tönkölylisztből készült kenyér

Lányomtól kaptam  kész dobozos  tönkölylisztkeveréket, amivel nem sok dolgom volt csak az előírt módon bedagasztottam  és kisütöttem.Nagyon  finom kenyér lett belőle!
Egészben
                                                                                     és      fölvágva!
                                           
Van még egy másik  dobozzal is szerintem rövidesen azt is
megsütöm !( Mindent úgy csináltam ahogy leírva volt, de egy jó tanács
nem sütőpapírt kell a kenyér alá tenni, csak a tepsit kizsírozni !)
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Panna írta...

Ilyesmi keveréket már mi is vettünk és tényleg finom kenyér lett belőle :)

Éva írta...

Panna: Elég sok kenyeret csináltam már kipróbáltam finomak voltak. Ez a kész dobozos nekem nagyon ízlett!