2012. június 15., péntek

Sós apró sütemény

                                                                                 
Hozzávalók: 30 dkg. liszt, 10 dkg. margarin, 1 tk. só, 1 mk. sütőpor, 1 db tojás, 1 dl tejföl. Tészta kenéséhez  és szórásához: 1 db tojás , szezámmag, köménymag-só. 

🌸

Elkészítése: A lisztet elmorzsoltam a margarinnal majd a többi hozzávalóval alaposan összegyúrtam.  Kinyújtottam  a tésztát  kb. 3 mm. vastagra és különböző kiszúrókat használva  kiszaggattam. Megkentem a tésztát  felvert tojással  megszórtam szezámmaggal ill. köménymag-só keverékével. Előmelegített sütőben 200 fokon 25' sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok!

6 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Nagyon szeretem, jó aprólékos kis munka ! De szép nagyon!

Katalin írta...

Finom ropogtatni való lehet :)

trollanyu írta...

Klassz recept:) Szerintem én csak rudakat vagy kis kockákat készítettem volna, de nagyon aranyosak ezek a formák:)

Seffer Lilla írta...

Nagyon jó kis recept, tetszik!

Panna írta...

Szuper rágcsa :) Jobb, mint a boltiak :)

Éva írta...

Panna: Ez valóban nagyon fincsi a lányaimnak is ízlett, az unokám ezt nem értékelte!:-)