2012. július 22., vasárnap

Almás piskóta 🍎

                                                                               🍎 
Hozzávalók és elkészítése: Gáztepsit kibéleltem alufóliával és zsírral  lekentem. 1 kg. almát megpucoltam és lereszeltem levét kinyomkodtam és a tepsibe egyengettem megszórtam fahéjjal. Ezután 4 tojásos piskótát készítettem: 4tojás, 24 dkg. porcukor, 8 ek. víz, 20 dkg.  liszt, 1 cs. sütőpor, /. Ezt a piskótát öntöttem  az almára/ majd megsütöttem. Előmelegített sütőben 200 fokon 20'. Mikor elkészült  tálcára borítottam és  a fóliát lehúztam  majd a  következő krémet tettem rá.: 15 dkg. margarin , 15 dkg. porcukor kikevertem jól és  4 dl tejben elkészítettem 1 cs.  vaníliás pudingot amit mikor kihűlt összekevertem a krémmel. Ezt kanalaztam az almára és  elsimítottam ,Végül  10 dkg. tortabevonót 2 ek. olajjal gőz fölött megolvasztottam és  a süteményre  kentem.
Jó étvágyat!

8 megjegyzés:

Kati írta...

Már én is kívánok egy igazi finom nyári almás almás sütit. A tied nagyon mutatós:) Szép lett a fejléced is:)

Éva írta...

Kati: Finom is az almás süti, bármilyen formában! Köszi !

Hankka írta...

Guszta nagyon a sütid, nagyon finom lehet! :) Tetszik az új fejléced, a Palota Szálló pedig gyönyörű! :)

Anikó írta...

Látom te is nézed az Izvadászt, ott adták le ezt a receptet most a hétvégén, finom kis egyszerű süti, én is kipróbálom majd :-))))

Éva írta...

hankka: Köszi, finom volt! Örülök hogy tetszik !
Anikó: Nem néztem az Izvadászt, ez a receptem már jó régi! Nagyon finom próbáld ki!

Gabriella írta...

Ó, ez klassz recept! :P

Panna írta...

Ez is kedvemre való volna! :D

Éva írta...

Gabriella: Köszi !
Panna: Nagyon finom biztos hogy ízlene!