2012. július 13., péntek

Csokoládés pöfeteg

Ezt az süteményt először Gabriella  blogjában láttam , majd többen is kipróbálták. Most én is  a sorba álltam hogy megízlelhessem. Csak fél adagot  készítettem, nagyon finom!
  Hozzávalók:/ a fél adaghoz/ 5 dkg. margarin, 10 dkg. cukor, 1 db tojás, 10 dkg. étcsokoládé/csak egy olcsó tortabevonót használtam/, mk. fahéj, 1 ek. tej, 1/2 cs. vaníliás cukor, 1/4 cs sütőpor, 12,5 dkg. liszt. Porcukor a forgatáshoz.
🌸
Elkészítése: A margarint a cukorral és a tojással jól kikevertem majd a gőz fölött megolvasztott csokoládét is hozzáadtam  valamint a fahéjat vaníliás cukrot és a lisztben elkevert sütőport. Jól összegyúrtam és fóliába  csomagolva hűtőbe tettem. Este állítottam össze és csak másnap  vettem ki a hűtőből  ekkor  kis golyókat  formáltam  és porcukorba  forgattam  meg. Tepsibe sütőpapírt tettem és erre pakoltam  egymástól kicsit távolabb téve mert sütés közben nőnek. Előmelegített sütőbe tettem 180 fokon 12' sütöttem.
Jó étvágyat kívánok !
                                                                          
                                                                                ***
Szeretettel köszöntelek  Hajnalka Domán  és Anett  blogom két új követőjét !
                                                                                  
                                                                                    
                                                                                

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon jól néznek ki, mintha mogyorós puszedlik lennének!

Monika írta...

Hmmmm,nagyon finom lehet!!!!Köszönöm,hogy megosztottad,ki is írom.Most nincsen olyan meleg, meg lehet sütni.

judit60 írta...

Ez nagyon finom lehet.

Seffer Lilla írta...

Már annyit gondolkodtam rajta, de még mindig nem csináltam meg. Csodaszépek lettek!

trollanyu írta...

Nagy kedvenc nálunk is, nálam van fent egy narancsos pöfeteg is, az is finom:)

Éva írta...

Katalin: Nagyon finom az íze!
Mammka: Örülök hogy tetszik, próbáld ki nagyon finom!
judit60: Igen, nagyon finom!
Lilla:Ne habozzál tovább vele megéri mert finom!
trollanyu: Szerintem talán még láttam is nálad majd megnézem, biztos finom a narancs ízével !

Gabriella írta...

Nagyon örülök, hogy megsütötted! Nekünk olyan nagy kedvencünk lett! :P

Köszönöm. :)

Éva írta...

Gabriella: Szerintem nálunk is lesz ismétlés mert ízlett nagyon!