2012. július 29., vasárnap

Egy kis előzetes!

Az esküvőről röviden: Tikkasztó melegünk volt  de  nagyon szép és jó volt minden!  Mint már előzőleg is említettem nem voltunk sokan ez azt jelenti hogy csupán 17 a szűk család! Az apró süteményeket nem fotóztam le, már blogomban szerepelnek, lányom kérésére kókuszost  és diós kiflit , sósnak  pedig stanglit és perecet sütöttem. Két tortát  készítettem annak a fotóját megmutatom, bár csak olyan gyors kép  mielőtt a hűtőbe tettem volna.( Volt némi  szépséghibája, de  azért megvoltam elégedve művemmel és ami a fontos hogy nagyon ízlett mindenkinek !)

Fogok   még hosszabban is  írni !  Most ahogy írtam is az  előzőekben  kis unokám  itt lesz nálunk szerdáig  most először úgy hogy szülök nincsenek vele és én ezen idő alatt mint játszótárs -bújócskázó és mesélő néha ebédet főző  nagymama  leszek! Addig kérem türelmeteket  ! Szép  kellemes napokat kívánok mindenkinek a következő hétre is !                                                                      

14 megjegyzés:

Kati írta...

Gratulálok:) Syépek lettek a torták:) Jó unokáyást:)

Sviro (Ildi) írta...

Mindkét tora gyönyörű, szívesen megkóstoltam volna én is, nem csodálom, hogy ízlett :)

Jámborné Budai Mónika írta...

Sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!
Torta szép lett,kár volt annyit izgulni miatta,ügyes vagy!!!!!!!!

RaMary írta...

Sok boldogságot kívánok az ifjú párnak. Fantasztikusak a tortáid, nagyon tudsz!!!:) Távollétedet igazoltnak tekintjük, jó unokázást kívánok! (Azért időnként elnézek Hozzád, hátha felteszel egy-egy képet Rólatok mondjuk játék közben...:)))

Hankka írta...

Miféle szépséghiba? Gyönyörű mindkettő! :) Mégegyszer nagyon sok boldogságot az ifjú párnak, neked pedig jó unokázást az elkövetkező napokban! :)

María írta...

Gratulálok az ifjú párnak!! Szép tortákat sütöttél, le a kalappal. Sokat dolgozhattál.
Jó Unokázást kívánok:)!!

Lívia írta...

Minden jót kívánok az ifjú párnak. Biztos, hogy finom volt minden, nagyon ügyes vagy, szépek a tortáid. Várom a bővebb beszámolót, és ha lehet képeket.

judit60 írta...

Kedves Éva!
Nagyon sok Boldogságot,megértést, szeretetet kívánok a fiataloknak, Neked pedig boldog játszónapokat a kis unokáddal.

Édeskonyha írta...

Gyönyörűek a torták! A házi tortának egyébként is szinte mindig sokkal finomabb (igazibb)íze van, mintha cukrászdában venné az ember. Jó unokázást kívánok!

Jutka írta...

Nagyon sok boldogságot a fiataloknak!!!

marisz57 írta...

Csodálatos tortákat sütöttél, és még fontosabb, hogy mindenki ízlésének megfelelt!
Jó unokázást kívánok!

Petra írta...

Gyönyörűek lettek! Kíváncsian várom az esküvői beszámolót. :)

Blogkonyha írta...

Nagyon szépek a torták! Boldog éveket a párocskának!

Éva írta...

Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat! Örülök hogy úgy látjátok jó lett a tortám és tetszik. Valóban nagyon finomak voltak!