2012. július 1., vasárnap

Júliusi ajánlat - ARAH !

Fakanálforrgató tollforgató blogjátékának következő  hónapjára   ezeket a finomságokat szeretném figyelmetekbe ajánlani ! Próbáltam olyanokat keresni amihez  bármelyik gyümölcsöt használhatjuk !
Mákos-meggyes parfé
                                                                           

Gyümölcsmártás  krumplival
                                                                              

Sárgabarackos lepény
                                                                               

Tejfölös gombáshús zöldborsóval nokedlivel
                                                                               

Gyümölcsös túrókocka
                                                                                


Érdekes ahogy válogattam hogy melyiket is ajánljam, néha rá is csodáltam hogy akad ezek között amit már   én is jó régen készítettem!

8 megjegyzés:

Alíz írta...

Éva, isteni a júliusi ajánlatod is. Az a parfé nagyon kacsintgat felém, de azt a tejfölös-gombás husikát is megkóstolnám. :) Este jövök én is az ajánlatommal, most még van egy kis írnivaló, oszt valami cseresznyét kellene befőznöm még, majd utána. :)

teller-cake írta...

Mindegyik istenien néz ki, ám az a parfé viszi nálam a pálmát...:-)

Panna írta...

Most csak a sütiket kérem, az ebéden már túl vagyok, de valami gyümölcsös még lecsúszna :)

Kati írta...

Úgy látom a gyümölcsmártás nálad is megjelent:) És a barack is:) Nálam is:)

RaMary írta...

Micsoda kínálat - ajánlat! Választani nem tudok, hiszen örömmel látom, hogy mindegyikben megjelenik valamilyen gyümölcs, amit imádok! Köszi az ötleteket!

Tiffanylda írta...

Ez a sorrend pont jó lesz!:))) Mégsem akarok elégedetlen lenni, így maradok a parfé mellett!... Isteni összeállítás!

Éva írta...

Alíz: Köszi!Megyek megnézem majd mi finomságokat teszel fel!
teller-cake: Köszi! Jó régen csináltam a parfét pedig nagyon finom!
Panna: Melyikből küldhetek?:-))
Kati: Szerintem most van itt a szezonja!
RaMary: Köszi! Azért csak válasszál nyugodtan!
Tiffanylda: Ételhordóm sajnos nincs! Parfét kis tálkában küldöm!:-) Köszi!

Panna írta...

Éva, mindegy csak gyümölcsös és hideg legyen :)