2012. augusztus 19., vasárnap

Gyümölcsösrizs pohárban!

SAD.VIII. fordulójának  háziasszonya Petra  , erre a blogjátékra  szeretnék ezzel a desszerttel jelentkezni!
Hozzávalók: tej, rizs, mazsola, reszelt citromhéj,  szeder, nektarin, szőlő, reszelt csokoládé, tejszín. 
🌸
Elkészítése: Tejberizst szokásos módon elkészítettem  most mazsolát és kevés citromhéjat is kevertem bele mikor kihűlt. Poharakba és  kis tálkába kanalaztam  kevés csokoládét reszeltem rá majd szőlőt szedret  felvert tejszínhabot valamint  annak a tetejére ismét gyümölcsöket raktam és  kevés csokit reszeltem .( A nektarint felszeletelte tettem a pohárba.) Jól lehűtve  nagyon finom volt!
                                   Jó étvágyat kívánok !                                     

1 megjegyzés:

teller-cake írta...

Hű ez csudaszép lett, küldhetnél egy tányérkával! :)