2012. augusztus 21., kedd

Játék !!!

Az elmúlt hetekben nagyon sok blogjátékot találtam  amire jelentkeztem , sőt még nyertem is! Nagyon jó kapni ajándékot de legalább annyira jó adni is ! Blogomon volt már játék ,  ez  talán már  a negyedik !

Amire most gondoltam és szeretném ha  játékomhoz csatlakoznátok olyan torta receptjét és linkjét küldjétek el nekem ami egyszerűen elkészíthető, nem túl bonyolult a díszítése!( Nagyon szeretem nézni, csodálni  és szeretném úgy elkészíteni én is sokszor a tortáimat  mint oly sok blogon látom hogy szinte műalkotásnak  felel meg a különböző technikával elkészített torta.) Most mégis arra kérlek benneteket hogy olyan friss vagy régen elkészített 1db. torta receptjének linkjét  és fotóját  küldjétek a játékba ami egyszerű ötletes  megoldásokkal (cukorkával, gyümölccsel ,tejszínhabbal, dióval , stb.) vannak díszítve !
A  játékra ennél a bejegyzésnél  jelentkezzetek   !Kérném  hogy akinek  blogja van az  küldje a linket és fotót a következő címre:   dobany.eva@freemail.hu    A  határidő: 2012.VIII.28.!
Ezután  összesítem a játékra jelentkezők tortáit  egy bejegyzésben  és  egy meglepetéscsomagot sorsolok ki  amit később megmutatok!
Remélem   sokan vagytok akinek blogján  található egyszerűen elkészített  torta és szeret játszani?:-))                                    

28 megjegyzés:

teller-cake írta...

Rám számíthatsz, az biztos! ;-))

Hani írta...

Én is igyekszem jönni!

Édeskonyha írta...

Remek ötlet, jövök :)

Kati írta...

Én is jövök:) Küldöm is a linket a fotóval:)

Tiffanylda írta...

Én is jönnék, ha lehet! Mivel nem gasztroblogom van, nem tudok linket küldeni, csak mail-ben leírni... Úgy is jó? Majd megbeszéljük! Máris kiteszlek! Sok jelentkező lesz szerintem!:)

Seffer Lilla írta...

Mindenképpen jövök, Illéskrisz játékáról úgy is lecsúsztam sajnos...:(

Éva írta...

Lányok:Köszönöm a jelentkezéseiteket!

trollanyu írta...

Nagyon jó ötlet, én szeretek játszani, így jövök is, annál is inkább, mert régi receptet is elfogadsz:)

Éva írta...

trollanyu: Köszi, várom!

marisz57 írta...

Körülnézek a blogomon, remélem, találok megfelelőt, és jövök játszani!

Éva írta...

marisz57: Örülök, gyere!

Okki írta...

Jövök én is játszani, mindjárt küldöm az emailt. :)

Éva írta...

Okki: Örülök, gyere!

inga írta...

Szuper játék, mindjárt küldöm a mailt!

Éva írta...

inga: Gyere várlak!

IsaBella írta...

Én is szeretnék játszani! Küldtem is már e-mailt! :)

Éva írta...

IsaBella: Örülök ha jelentkezel!

sedith írta...

Tehát akkor nem feltétlenül olyan tortának kell lennie, amit most posztolok, hanem olyan is, ami már több ideje fenn van a blogon? Mert akkor jövök én is, rögtön szétnézek, hogy mi lenne az, amit szívesen ajánlanék!

Éva írta...

sedith: Régi is jó egyszerű legyen az a lényeg. Köszi gyere!

sedith írta...

Köszönöm, akkor már küldöm is a linket.:)

KATA írta...

Kedves Éva!
Én is jelentkeznék a játékra már el is küldtem az e-mailt!
Kata

Tímea konyhája írta...

Én is elküldtem már az e-mailt, de most látom, hogy csupa profi cukrászok jelentkeztek már... :)

Reni írta...

Kedves Éva!
Én is szeretnék így az utolsó pillanatban jelentkezni a játékokra. Üdvözlettel: Veres Renáta

Éva írta...

Kata: Köszi a jelentkezésedet!
Timea konyhája:Üdvözöllek! Köszi a jelentkezésedet , egyszerűen elkészített torták vannak!
Reni:Üdvözöllek! Nyugodtan küldjed a linket és a fotót!

Erika írta...

Én is szeretnék jelentkezni ha még nem késő!:) Csak most láttam a meghirdetett játékot. Sajnos még nem vagyok konyhaközelben így egy régebbi recepttel tudnék jönni, ha elfogadod.:)

Éva írta...

Erika: Nyugodtan küldjél régit az is jó!

Hani írta...

Még éjfél előtt sikerült elküldeni, talán én voltam az utolsó!
Üdv: Hani

Éva írta...

Erika: Végül megkaptam a jelentkezésedet köszi!
Hani: Örülök hogy jelezted mert a blogodról tudtam reggel csak levenni a képet és a linket mert rossz volt a freemailem!