2012. augusztus 8., szerda

Sült paprika( FESZ blogjátékhoz)

Mrs.Same FESZ blogjátékának  kiegészítéseként  készítettem  és küldöm  el ezt a receptet.
Hozzávalók: 6 db paprika, zsír,(só és  kenyér).
Elkészítése:   A paprikát megmostam és alaposan letörölgettem. Vaslapot gáztűzhelyre téve jól felforrósítottam és  rápakoltam a paprikát . Minden oldalát  jól megpirítottam( az sem baj ha fekete) , hideg vízbe pakoltam  és a külső héját lehúztam. Zsírt melegítettem és ebbe pakoltam a  paprikákat amit kevés ideig sütöttem . Száránál fogva  picit besózva lehet kenyérrel enni! Nekünk most ez volt az ebédünk.Nagyon finom!!  
                               Jó étvágyat!                                     

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Finom lehet :)))))

Adél írta...

Ez újdonság ilyen formában, mi savanyúságnak készitjük, ecetes, cukros,sós pálcébe téve esszük. Finom lehetett igy is.

Petra írta...

Tetszik. Hasonlóan készítve sült paprikakrémről halottam már. Nagyon finom lehet.

Kati írta...

Olyan finom a sült paprika, nagyon szeretem:)

Katalin írta...

Finom, könnyű ebédetek lehetett!
A lányodéknak kissé megkésve kívánok nagyon sok boldogságot! Szép nap lehetett ez számotokra.
Mi majdnem két hétig Erdélyben voltunk, csak nemrég érkeztünk haza. Nagyon jól éreztük magunkat, majd töltök fel képeket az útról, amint utolérem magam. Ott is nagy meleg volt, és ami még nagyobb baj, hogy olyan nagy a szárazság, amilyen évtizedek óta nem volt náluk.

Éva írta...

Vikvi:Nagyon finom!
Aleda: Hallottam már úgy is készíteni, meg krémnek elkészítve biztosan nagyon finom , de eddig én csak ílyen módon készítettem. Egyszer majd kipróbálom . Köszi!
Petra: Azt már én is hallottam csak eddig még nem kóstoltam.
Kati: Örülök hogy ismered és szereted!
Katalin:Nagyon szépen köszönjük!Nagyon jó lehetett nektek és biztosan sok szép fotót készítettél? Sajnos ezt az időjárást befolyásolni nem tudjuk, hol sok az eső hol meg kevés?