2012. szeptember 12., szerda

Almás-gesztenyés palacsinta "Ízőrzők" Velem

 Hozzávalók: Palacsintához a szokásos(tojás, liszt, só, tej, szódavíz), töltelékhez:  1 db alma, 10 dkg. gesztenyemassza, rum vagy aroma, vaníliás cukor, olaj a sütéshez.
😊🍎
Elkészítése: a palacsintát a szokásos módon elkészítettem. A töltelékhez   az almát megmostam alaposan majd a magházat eltávolítottam és lereszeltem.  Ezt a lereszelt almát kis edényben feltettem  kicsit  a tűzhelyre pároltam majd teljesen hagytam kihűlni. Ezután a gesztenyemasszát összetörve az almához kevertem pici rumaromát és mk.vaníliás cukrot tettem hozzá összekevertem és ezzel töltöttem meg a palacsintákat.
Ui.:Ez a töltelék mennyiség 8 db palacsintához lett elég.  Nagyon finom! 😋 
                           Jó étvágyat kívánok!                                             

12 megjegyzés:

Anikó írta...

Hát ezt ki fogom próbálni. Már úgy is untam az eddigi töltelékeket.:-)

RaMary írta...

Juj de imádom a palacsintát!... Kénytelen leszek beiktatni valamelyik napra...:-)))) Köszi a töltelék leírást!!!

Katalin írta...

Ez valóban nagyon finom lehet! Látszik rajta, hogy szívből készítetted :)

Kati írta...

Most kívántatod a palacsintát? :)

Éva írta...

Anikó: Próbáld ki nagyon finom!
RaMary: Örülök ha segíthettem egy napi menűd kitalálásában!
Katalin: Köszi!
Kati: Jól látod, igen !:-)

marisz57 írta...

Hűha,ezzel a töltelékkel nagyon finom lehet a palacsinta!

Hankka írta...

El is hiszem, hogy nagyon finom! Eddig csak simán almával töltöttem a palacsintát, legközelebb felturbózom gesztenyével is, nagyon finom lehet! Köszönöm az ötletet! :)

Petra írta...

Micsoda finom ízesítés! Ki fogom próbálni. :)

Éva írta...

marisz57:Érdemes kipróbálni nagyon kellemes az íze!
hankka:Remélem fog ízleni nektek is?
Petra: Köszi!

Seffer Lilla írta...

Nagyon guszta lett, nekem jöhetne!

tücsi írta...

Nagyon finom a palacsinta! Kértem is volna belőle..... Én is szeretem az Ízőrzőket.

Éva írta...

Lilla: Köszi!
tücsi: Nagyon szeretem én is bármilyen töltelékkel, ez most különösen ízlett!