2013. január 13., vasárnap

Bonbonok és sünik blogjátékra!

Praliné Zsuzsi blogjátékára  készítettem   ezeket a süniket  a meglévő bonbonok mellé!
                                                                              
A bonbonok/ Aszalt gyümölcs-marcipán és Nugát-marcipán/ receptjének leírását  megtaláljátok itt!
A süni család  hozzávalói: 10 dkg. darált háztartási keksz   1 ek. kristálycukor, 1,5 ek. kakaópor, 1 tk. vaníliacukor, 3 dkg. margarin, 1/2 dl tej/ amit felfőztem és lehűtve használtam/. Szeletelt mandula, kevés marcipán.
Elkészítése: A hozzávalókat jól összegyúrtam , amiből gombócokat formáltam majd a süni orrát megnyújtottam kissé.Kis marcipán köröket lyukasztottam  szemének majd pici masszából szemgolyókat csináltam ezután tűzdeltem bele a felezett mandulákat. Ami ott középen előttük van az  marcipánból van kis almát jelképezne!:-)
Jó étvágyat!
                                                                        

12 megjegyzés:

Édeskonyha írta...

Nagyon szépek ezek a bonbonok, boltban sem kapni szebbet. A sünik pedig ötletesek, kis unokád gondolom odavolt értük :)

teller-cake írta...

Nagyon jóóók lettek!! Ügyes vagy! Nekem is neki kellene már állnom a sün-gyártásnak...:)

marisz57 írta...

Ej, de ügyes vagy Éva!

Praliné Zsuzsi írta...

Nagyon cukik az ehető sünik, örülök, hogy játszol! :)

Györgyi írta...

Helyesek lettek a sünök, és még finomak is:)

Gerdi írta...

Aranyosak a sünik! Mindjárt felfalják az almát:-)

Unknown írta...

Évike, gratulálok a türelmedhez. Olyan jól néznek ki, hogy nem is mernék beleharapni. :))

gionetta írta...

Édesek! Micsoda ötlet!

Juci írta...

Ó nagyon köszönöm Éva a remek ötletet! Az ikrekhez készülök most töltik a két évet, a süniket fogom majd elkészíteni, biztosan szeretni fogják.

Éva írta...

Édeskonyha: Köszi! Nagyon finom volt. Mikulásra kapták a gyerekek ízlett nekik nagyon, a sünit készítettem most remélem a hétvégén unokámnak tetszeni fog.
teller-cake: Köszi! Rajta neked biztos könnyebben megy aztán ne feledkezzél meg a "csavarásról" sem?:-)
marisz57: Köszi!
Praliné Zsuzsi: Köszi! A játék kedvéért mindent!
Kovács Janka: Köszi!
Gerdi: Köszi! Elég pici alma nem laknak jól vele!:-)
Eri ka:Köszi!
gionetta: Köszi!
Juci: Örülök hogy ötletet adtam, biztos hogy fog tetszeni és ízleni is a kicsiknek!

trollanyu írta...

De ügyes vagy Éva, szerintem nagyon aranyosak lettek:)A kicsi unokád nagyon fog örülni a süniknek.

Éva írta...

trollanyu: Köszi!Remélem tetszeni fog neki?