2013. január 2., szerda

SAD.12.forduló " Csavard fel a ....! "


Kiskukta volt a játék elindítója, most én trollanyutól kaptam meg a stafétabotot a 12-ig fordulóhoz!

A játék  címe  a  " Süss Alkoss Díszíts "  rövidítése   ! Nagyon sok  érdekes téma volt már eddig is! Sokat gondolkodtam  mit is találjak ki? Végül erre esett a választásom, nagyon sok olyan sütemény van amit más  formában is ellehet készíteni ( csavarni, tekerni). Próbálkozzatok ! Jelentkezzetek a játékra  ennél a bejegyzésnél és az elkészült finomságot blogotokon  2013.január 25-27 közt tegyétek közzé , majd a sütemény fotóját és linkét küldjétek el:dobany.eva@freemail.hu  címre.
Kellemes sütögetést és aktív díszítést  kívánok mindenkinek !
Ui: Mivel jeleztétek hogy közeli az időpont így  kicsit változtattam!!                                                                  

28 megjegyzés:

teller-cake írta...

Szuper ötlet Éva! Gratulálok a háziasszony szerephez, rám számíthatsz a játékban. ;-))

Édeskonyha írta...

Húha. Az ötlet nagyon jó. Az időszak pont egy kicsit túlzsúfolt nálunk, de remélem tudok jönni.

trollanyu írta...

Nagyon jót találtál ki nekünk, remek ötelt:) Én is jövök játszani:)

Györgyi írta...

Jó ötlet! Jönnék én is, de lehet szűk lesz a határidő:( Azért megpróbálom!

Hankka írta...

Jövök én is! :) Még fogalmam sincs, hogy mit tekerek fel, de feltekerem! :)

Unknown írta...

Nagyon tuti! Nem hagyom ki :)

Muskátli Büfé írta...

Jó ötlet! Valamit kell tekerni ... egyenlőre az agytekervényeimet kell

Névtelen írta...

Én is jövök:)

gionetta írta...

Tekercs, csiga, kígyó... Ilyesmiket vársz? Mozgatom is az agyam, a sok tespedés után, itt az ünnepekben! ;-)

marisz57 írta...

Jövök játszani!
Hát a szőnyeget nem csavarom fel,azt majd a tavaszi nagytakarításkor...
A hajamat se, - ügyetlen vagyok hozzá!
No, majd csak megcsűröm-csavarom!

Rebarbara írta...

Jó téma nagyon! Remélem tudok jönni! Már kattognak a kerekek!:)

Éva írta...

Lányok-asszonyok: Örülök hogy jelentkeztek.gionetta:igen ilyenekre gondoltam!

Erika írta...

Remélem én sem felejtem el, mert szeretnék itt s játszani!:)

Éva írta...

Erika:Üdvözöllek! Gyere, jegyezd fel magadnak!

Unknown írta...

Nagyon tetszik ez a játék! Így én is szeretnék jelentkezni.

Judit írta...

Én is jövök :-)

Ditti írta...

Én is szeretnék játszani! Tegnap elkészült a mű, csak azt nem tudom, hogy szabad-e már most közzétenni, vagy szigorúan csak 25-27 között?

Éva írta...

Ditti:Örülök hogy játszól!Szerintem a jövő héten már kiteheted és küld el a linket és fotót.

Ditti írta...

Szuper, nagyon köszönöm a gyors választ! Az első játék, amiben részt veszek, úgyhogy izgulok (mint a gyerekek), és nem akarom elszúrni. :)

Éva írta...

Ditti: Ha bármiben elakadsz ,szólj. Blogodra tedd ki és írjál hogy kész, fotót és linket letudom venni a blogodról is.

Ditti írta...

Szia! elküldtem az e-mail címedre mindent, remélem megkapod! :) Köszönöm a segítséget még egyszer!

Flower írta...

Kedves Éva!

Én is szeretnék játszani.
Linket és fotót a hétvégén küldök, és nagyon tetszik a téma. :)

Éva írta...

Flower: Üdvözöllek! Örülök hogy csatlakozol a játékhoz!

Borso írta...

Szia. Én is szívesen játszanék. lehet még? Pénteken küldeném a linket és fotót emailben. Borso

Éva írta...

Borso: Üdvözöllek! Örömmel várlak, tedd majd ki a blogodra és küldjed a linket és fotót!

Lila Kancsó írta...

Nagyon tetszik ez a forduló! Több ötletem is volt, nehezen választottam ki, hogy mi is legyen, de végül csak sikerült :)
Át is küldtem már a linket a képpel együtt.

Szép hétvégét mindenkinek!

Üdv,
Zsani (LilaKancsó)

Emese írta...

Èn is játszok termèszetesen!! Nagyon tetszik a tèma:)

Éva írta...

Lila Kancsó: Üdvözöllek! Örülök hogy jelentkeztél még nem vettem észre az emailt mert két napig rossz volt a gépem, de már most jó így megfogom nézni!
Emese: Üdvözöllek:Örülök hogy tetszik és gyere!