2013. március 14., csütörtök

Színes szórócukor házilag

HajniZoli blogján láttam és  nagyon megtetszett , gondoltam kipróbálom biztos fogom tudni használni !
 Hozzávalók: kristálycukor, ételfesték,valamint nekem aromák voltak  amikkel festettem, étkezési keményítő.
Elkészítése: kis nejlon zacskóba kanalaztam  3-4 ek. kristálycukrot   amire cseppentettem az aromából és a zacskóban lévő cukrot jól összedörzsöltem   1/2 mk. étkezési keményítőt tettem hozzá  ezzel is összeráztam. Minden színt külön zacskóban dörzsöltem össze. Piros ételfestékem volt abból cseppentettem kicsit egy tálkába 1-2 csepp vizet  tettem hozzá  összekevertem és így tettem a cukorra.  Aroma is nagyon jól megszínezte, mandula, citrom, vanília, rum, meggy ezeket használtam. A zacskóból kis tálkába öntöttem hagytam száradni majd ezután kis lezárható üvegekbe pakoltam. ( A cukor mennyiségét mindenki magának határozza meg!)                                                                  

4 megjegyzés:

Kati írta...

Szépek, láttam Hajnikáéknál is:)

HajniZoli írta...

Szép színeket kaptál, nagyon vidámak:-) én annyira élveztem készíteni, várva, hogy milyen lesz a végeredmény:-)

Márti írta...

Tök jó ötlet! már láttam külföldi oldalon,de még nem készítettem el.

Éva írta...

Kati köszi!
HajniZoli köszi! Én is úgy voltam vele mondjuk kéket nem sikerült,vagy legalábbis amit zöldnek szántam az majdnem kék, nem baj nem csináltam sokat ez pedig majd elfogy lassan.
Márti köszi!