2013. április 25., csütörtök

Blogdíj!

Flórától kaptam ezt a kedves díjat amit nagyon szépen köszönök! Tudom sokan nem szeretik a díjakat és az azzal járó feladatot többen  kifejtettétek véleményeteket. Az utóbbi időben már szinte nem is  találkoztam  blogdíjjal. Nekem most mégis nagy örömöt szerzett ez a díj. Nagyon sok fiatal blogtulaj aki most indította nem olyan régen a blogját biztos hogy sokat jelent számára ha gondolunk  rá  és megajándékozzuk egy ilyen díjjal.  Tapasztalatból tudom mikor az első díjakat kaptam mennyire boldog voltam!
                                                                         
                                                                           
Nagyon értékelem azokat a fiatalokat akiket érdekel a sütés-főzés  és nagyon ügyesen  kézimunkáznak!
Sok szeretettel  adom  a díjat :  GasztroManó ,
                                                           Borso,
                                                           Timi  blogtulajdonosoknak !
Szabályok vannak:- megemlíteni akitől kaptad a díjat,
                             - továbbadni 4 olyan blogtulajnak ahol 200.  alatt van a blogkövetők száma!
                             - értesíteni a megajándékozottakat!
Kicsit szabálytól eltértem hisz csak 3 blogot  jelöltem meg nézzétek el nekem!

4 megjegyzés:

Borso írta...

Oh, aranyos vagy! Köszönöm szépen! :)

Katalin írta...

Gratulálok a díjadhoz!

Timi írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám! :o)))

Éva írta...

Borso Timi örültem hogy adhattam!
Katalin köszönöm!