2013. április 20., szombat

Grissini

                                                                               

Hozzávalók:  20 dkg. liszt, 1 dl tej, 1/2 dl víz, 1 tk. porcukor, 1 dkg. élesztő, 1/2 d/l. étolaj, 1 tk. só.

🌼

Elkészítése: A tej felébe tettem a porcukrot , élesztőt  és   a liszt közepébe mélyedést csináltam amibe öntöttem   kevés liszttel betakartam  és kb 15' hagytam  pihenni majd hozzátettem a sót, olajat vizet és  jól összedolgozva a tésztát hagytam duplájára  kelni.  Ezután  max. 1/2 cm. rudakat sodortam amit 20' pihentettem. A pálcikákat a maradék tejjel lekentem megszórtam és  olajjal kikent tepsibe pakoltam . Előmelegített sütőbe 200 fokon 15' sütöttem.  Alig vártam hogy kihűljön kíváncsi voltam az ízére, nagyon finom! (Az említett oldalon írják hogy előételnek, borhoz vagy salátához is nagyon finom.Most előételnek  ettem majd csinálok krumplisalátát és azzal is kipróbálom hogy  milyen?:-)) 

Jó étvágyat kívánok!


7 megjegyzés:

Györgyi írta...

Én ezt mennyire szeretem:)

Kati írta...

Nagyon jó:)

HajniZoli írta...

Én kérnék egyet kóstolóba:-) jól néznek ki!

marisz57 írta...

Én grissinit még nem ettem és nem vettem.
De lehet, hogy egyszer rávetemedek elkészíteni.

Éva írta...

janka Kovács ezután már én is ! Eddig nem ismertem.
Kati köszönöm!
HajniZoli rendelést vettem ablakot nyis. fénypost. megy:-))
marisz57 próbáld ki egyszer,nagyon finom!

Timi írta...

Ki fogom próbálni, mert annyira jól néz ki!!! Köszönöm a receptet! :o)

Éva írta...

Timi nagyon finom , próbáld ki egyszerűen elkészíthető.Egészségetekre!