2013. április 3., szerda

Sonkás zöldséges tészta

                                                                               
Gondolom sokan vagyunk így hogy a kevéske maradék sonkát újrahasznosítjuk, így tettem én is!
Hozzávalók:  kis darabka sonka , 4 db újhagyma, 1 cikk fokhagyma, kis darabka zöldpaprika-paradicsom, sárgarépa, olaj, 3 ek.paradicsompüré, fűszerek: só, őrölt bors, pirospaprika, bazsalikom, oregánó, 1 dl tejföl, póréhagyma szórásra.
Elkészítése:Apróra felvágtam a sonkát.  Kevés olajat forrósítottam amibe tettem a felaprított hagymát fokhagymát  kicsit dinszteltem majd tettem bele a többi zöldségeket és a sonkát  fűszereztem  ráöntöttem a paradicsomlevet egész kevés vizet és összefőztem. Ezután kevertem hozzá a tejfölt amivel szintén felfőztem . Külön kifőztem a tésztát , tálalásnál kevés póréhagymát tettem a tetejére. Nagyon finom a füstölt sonka íz a fűszerekkel! 
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Nekem is maradt... Finomat főztél belőle. Nagyon cuki a tányérod, olyan vidám hangulatú...

Éva írta...

Illéskrisz Konyhája köszönöm!

HajniZoli írta...

Finomat főztél! Mi is most tüntetjük el a maradékokat:-)

Éva írta...

HajniZoli köszi!