2013. július 24., szerda

Citromos álom /sütés nélkül/🍋

Igen megkívántam egy kis habos  édességet így esett a választásom erre a finomságra!
                                                                             
Hozzávalók:  10 dkg. babapiskóta , 2 dl tejföl, 2 dl. tejszín, 1 db citrom, 5 ek. cukor. 1/2 cs. vaníliás cukor.
🍋
Elkészítése: Megmostam megtörölgettem a citromot a héját lereszeltem a levét kinyomtam. A tejfölbe tettem a kétféle cukrot a reszelt citromhéjat  összekevertem  majd apránként tettem hozzá a citrom levét is amit szintén belekevertem A tejszínt felvertem majd kis adagokban  a tejfölös keverékhez kevertem de már csak fakanállal.  A piskóta felét beleraktam egy kisebb jénaiba  arra tettem a citromos krém  felét majd megint egy sor piskóta és rá a maradék citromos krém tetejére pedig egy kis díszítés ! Hűtőbe tettem  már alig vártam hogy kanalazhassam. A krémet kóstoltam közben is ami  igen finom!
Ui:  A receptet innen hoztam , magunknak  most  csak fele mennyiségből készítettem el!
Jó étvágyat!

17 megjegyzés:

Timi írta...

Ezt ki fogom próbálni, annyira jól hangzik!!! Köszi! :o))
A citrom bio volt vagy csak sima citrom?

Gonda Hajnalka írta...

Na ezt IMÀDOM!!!!! Mami szokott készíteni...
Minden jót!

Jutka írta...

De jó, hogy eszembe juttattad, vagy két éve készítettem utoljára és imádtuk (nyáron különben is a savanykás édességeket szeretem)
Most újra kipróbálom:)

Kati írta...

Hát ezt én is megkívánnám:) Finom citromos:)

Vicuska írta...

Kedvencem!

Györgyi írta...

Nagyon finomat készítettél :) Ebben a melegben tökéletes.

RaMary írta...

Sütés nélkül ilyen finomság! Ezt ki kell próbálnom! Köszönöm a receptet!:))

Hankka írta...

Jó kis sütés nélküli finomság, elfogadnék én is egy-két kanállal! :)

trollanyu írta...

Ez nekünk is kedvencünk, ilyenkor nyáron a legfinomabb frissítő desszert:)

teller-cake írta...

Ezt imádjuk mi is! :) Próbáld ki egyszer naranccsal is, úgy is nagyon finom!

Ditti írta...

Csúcsszuper recept, mentettem! :) Köszönöm!

Éva írta...

Timi próbáld ki megéri, a citrom csak sima jól megmosva!
Flóra örülök hogy ismered, köszi!
Jutka ha ismered akkor tudod milyen finom, én is nagyon szeretem a citromos krémeket!
Kati köszi!
Vicuska örülök hogy szereted!
janka kovács köszi!
RaMary egészségedre!
Hankka elmeséljem milyen finom?:-)) Ha sietel akkor még jut egy kis kóstoló!
trollanyu én eddig még ezt nem ismertem de nagyon megkedveltem most!
teller-cake köszi nagyon jó ötlet! Biztos nagyon finom naranccsal is!
Ditti egészségetekre!

Márti írta...

Tuti nyári desszert!

HajniZoli írta...

Nyárára pontosan ilyen kell! Citromos, üdítő és nem kell sütni. Fincsi!

Éva írta...

Márti köszi!
HajniZoli pontosan ahogy írtad, azért is csináltam meg azért is mert nagyon megettem volna egy kis habos valamit? Köszi!

marisz57 írta...

Éva, meglepődésemben, hogy újra tudok nálad kommentet írni, el is felejtettem, hogy mit akartam mondani...
Ja, hogy ezt feltétlenül kipróbálom!!!

Éva írta...

marisz57 örülök hogy zökkenőmentesen tudtál most írni és hogy elnyerte a tetszésedet ez a finomság!