2013. július 10., szerda

Fahéjas karikák

A mi Süteményes Könyvünk Ma... blogról próbáltam ki ezt a süteményt mivel nagyon szeretem a fahéjjal ízesített finomságokat!
                                                                             
Hozzávalók:  30 dkg. liszt, 1 cs. sütőpor, 18 dkg. zsír, 1 db tojás, 1/2 cs. vaníliacukor, 1 szelet reszelt csokoládé/6 dkg./, késhegynyi fahéj, 12 dkg. cukor. 
*
Elkészítése:  A hozzávalókat jó alaposan összegyúrtam majd kinyújtottam  és kétféle/nagyobb és kisebb/ formával kiszaggattam a tésztát. Zsírral kikent tepsibe pakoltam egymástól kicsit távolabb és forró sütőben 15' alatt megsütöttem. Mikor kihűlt akkor szedtem  ki a tepsiből , fele mennyiségre csak vaníliás porcukrot szórtam felét pedig olvasztott csokoládéba félig belemártottam.( Mikor belemártottam a csokiba fakanálra  húztam  a karikákat és egy tálra tettem a fakanalat   így nem ragadt le a csoki kis időre még hűtőbe is pakoltam!)
Ui: A leírt hozzávalónak a feléből készítettem , nagyon finom omlós keksz!
Jó étvágyat!

7 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Szépek lettek, hamarosan berakom a recept mellé. Tetszik a blog új ruhája !

Névtelen írta...

Milyen nagyon jól néz ki!!!!
Köszönöm a receptet!

Kati írta...

Hú, ez finom lehet, Karácsonyra is jöhet:)

Márti írta...

Azt el hiszem,látszik is rajta!

Éva írta...

Jámborné Budai Mónika köszönöm!
Emőke örülök hogy tetszik! Egészségedre!
Kati finom, szerintem ez bármikor elfogyna:)
Márti köszi!

Okki írta...

Én is kinéztem magamnak, már várom hogy legyen kis időm elkészíteni. Szépek lettek a kekszeid. :)

Éva írta...

Okki érdemes kipróbálni mert nagyon finom!