2013. augusztus 30., péntek

2 tojásos piskóta / tortalap/

Már régebben is használtam ezt a tortalapot  , amit most külön bejegyzésben mutatom  mert nagyon gazdaságos és finom.A receptjét talán már említettem hogy Kiskukta oldalán találtam sok más hasznos dolgokkal együtt!
                                                                             
Hozzávalók: 100 gr cukor + 40 gr a fehérjébe, 175 gr. liszt, 75 ml olaj, 75 ml tej, 2 db tojás, 1/2 cs. sütőpor.(18 cm.átm. tortaforma)
Elkészítése: A tojás fehérjét a cukorral együtt jól felvertem. A sárgáját  a tejjel, olajjal és a többi cukorral együtt szintén felvertem majd apránként hozzá kevertem a  liszt és sütőpor keverékét ezt már csak fakanállal. Végül óvatosan beleforgattam a felvert tojás fehérjét is.  A torta formának aljába sütőpapírt tettem és  bele öntöttem a piskótát. Előmelegített sütőben 175 fokon sütöttem 45'. Tűpróbával ellenőriztem !
(Amit készítek ebből azt rövidesen megmutatom!)

19 megjegyzés:

Kati írta...

Szép:)

HajniZoli írta...

Nagyon szép, magas lett!

Éva írta...

Kati köszi!
HajniZoli köszi!

marisz57 írta...

Nagyon szép lett a piskótád!
Én is szoktam Kiskukta piskótáját sütni, a kakaós változata is nagyon bevált.

Éva írta...

marisz57 köszi.Nagyon szeretem és már sok dolgot találtam amit használok is Kiskukta oldaláról.

Unknown írta...

Koszonom :) megcsinalom es szerintem teszek bele aszalt gyumolcsot is! Ilyen receptet kerestem!

Éva írta...

ildixy Kovács örülök hogy tetszik, váljon egészségedre!

Unknown írta...

Tetszik

Éva írta...

Unknown köszi!

Méri írta...

Júúúúúj! Nagyon nem jött be ez a recept. Sem az arányok (nagyon kevés volt a folyadék) majdnem gyúrni lehetett a tésztát, ezért legalább mégegyszer annyi tejet kellett öntenem hozzá. És egyáltalán nem sült át. És nagyon rosszkor jött mert a karantén alatt sütöttem a szüleimnek, már nem tudtam mást készíteni. :(

Éva írta...

Méri sajnálom hogy nem sikerült! Nem tudom mi lehetett a probléma vele, eddig még panaszt nem kaptam rá és nekem sikerült azzal az aránnyal ahogy leírtam.

Unknown írta...

A legjobb recept ! Sokfelé piskóta receptet kipróbáltam már de ez a legjobb! Mindig szép magas puha és finom!

Éva írta...

Unknown köszönöm, ennek a visszajelzésednek nagyon örülök ! További sok sikert és váljon egészségetekre.

Manóka93 írta...

Szuper recept😊

Éva írta...

Manóka93 köszönöm!

Unknown írta...

Nekem is bevált a recept😊köszönöm!

Éva írta...

Unknown örülök és váljon egészségetekre! Köszönöm visszajelzésedet!

Unknown írta...

Kíváncsi leszek hogy sikerülni fog🙂

Éva írta...

Unknown remélem nem csalódtál és sikerült a piskótád?