2013. augusztus 6., kedd

Kolbászos lecsó tarhonyával

                                                                               
Hozzávalók: Zsír, vöröshagyma, fokhagyma, paprika, paradicsom,15 dkg. kolbász, fűszerek :só, pirospaprika, őröltbors, csípőspaprika. 25 dkg. tarhonya , hozzá fűszerek:só, őröltbors, apróra vágott petrezselyem, kevés olaj .
Elkészítése: A lecsót / mindenki / a szokásos módon elkészítettem majd  az apróra fölvágott kolbásszal belefőztem. Külön kevés olajon megpirítottam a tarhonyát  amire  rászórtam a fűszereket és felöntöttem annyi vízzel ami bőven ellepte  kevés főzés után letakarom fedővel és hagyom a párában megpuhulni a tarhonyát, ezért kb. 20'  nem feszem le a fedőt.

 


7 megjegyzés:

Mammka írta...

Finom.....éhes vagyok...:)

Gerdi írta...

Jó kis nyári eledel... én még kolbász nélkül is szeretem.

Kati írta...

Megkívántam a tarhonyát:)

Márti írta...

Megint jó ötletet adtál,mert én csak rizzsel főztem eddig.

HajniZoli írta...

Itt gondolkodom, hogy mi is legyen a holnapi ebéd és íme, lecsót eszünk! Finom dolog, köszi:-)

marisz57 írta...

Nálunk is gyakran készül a lecsó tarhonyával. Márcsak azért is, mert a szülőfalum népe a "tarhonyások", ahol még az árokparton is kicsírázik atarhonya. :)

Éva írta...

Mammka gyorsan egyél valamit:-))
Kati na-na, gyorsan egyél:-)
Gerdi sokszor megettem már én is úgy sőt van mikor jobban is esik!
Márti örülök hogy tippet adhattam.
HajniZoli örülök hogy segíthettem.
marisz57 örülök hogy ezt megtudhattam, eddig nem tudtam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...