2013. augusztus 9., péntek

Mákos csiga muffinformában

                                                                                 
Diós csiga muffin formában már készült a tésztája ugyanaz!
Mákos töltelék: 15 dkg. mák, 1 dl tej, kevés reszelt citromhéj, 4 ek. cukor, 1 tk. vaníliacukor, fél cs. mazsola amit előzőleg kevés rumaromás vízbe áztattam, 1 ek. dara. A tejet a kétféle cukorral felmelegítettem majd beleöntöttem a mákot és a többi hozzávalót   Hagytam teljesen kihűlni majd a kinyújtott tésztára kentem és feltekertem . A többit hasonló módon  csináltam mint a diós csigánál.
Jó étvágyat!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszik az ötlet, szépek lettek!

Gonda Hajnalka írta...

Jaj de jó voltvisszanézni ezt a sok finomságot!!! A maffin forma is micsoda ötlet!
Jaj éhes vagyok!

trollanyu írta...

Mákos, az mindig jöhet:) Nagyon jó ötlet muffin formában sütni, szoktam én is:)

Györgyi írta...

Nagyon finomat sütöttél, szívesen ellopnék egyet a tányérról :)

Csigabige írta...

Bármikor és bármennyit megennék belőle! Nagyon szépek lettek!

Seffer Lilla írta...

Nagyon ötletes!

HajniZoli írta...

Még csigát is lehet sütni muffin formában, milyen jó! Kipróbálom majd:-)

Hankka írta...

Jó ötlet muffinformában sütni, szépek lettek! :)

Éva írta...

Mindenkinek köszönöm!