2014. január 11., szombat

Gombás kagylótészta🍄

                                                                                
Hozzávalók:  20 dkg. gomba, 2 cikk fokhagyma, 5 dkg. füstölt szalonna, 1 mk. majoránna, bors, só,csípős paprika, 2 dl tejföl. 20 dkg. tészta.
🍄
Elkészítése:  A tésztát szokásos módon kifőztem. A szalonnát apró kockákra fölvágtam és kisütöttem majd a megmosott apróra fölvágott gombát tettem a szalonnára megsóztam és lefedve kicsit pároltam. Fedőt levéve zsírjára sütöttem  megszórtam a majoránna, bors és csípős paprika  keverékével és ráöntöttem a tejfölt. Összefőztem  és a tésztára öntve összekevertem😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Csigabige írta...

Nagyon jó kis étel! Imádom a gombát, biztos nagyon finom és szaftos tőle a tészta! :)

Éva írta...

Csigabige én nagyon szeretem az ilyen tésztás ételeket de sajnos a férjuram nem ezért ilyenkor mást kell neki főznöm.