2014. március 16., vasárnap

Epres joghurtfagylalt házilag

Volt a mélyhűtőben  kevés fagyasztott eper, ezért elkészítettem a melegebb időre várva ezt a fagyit !
                                                                                 


Hozzávalók: 15 dkg. eper, 1 kis doboz natúr joghurt, 1/2 dl tejszín. 
🍓
Elkészítése: A fagyasztott epret kicsit szobahőmérsékleten hagytam kiengedni majd botmixerrel összetörtem(szerintem ennek hiányában még tovább kell kiengedni és akkor már lehet keverni is). A joghurtot a tejszínnel elkevertem és hozzá öntöttem a gyümölcspéphez botmixer segítségével jól összekevertem. Semmi cukrot nem tettem hozzá. Műanyag dobozkába tettem és mélyhűtőbe pakoltam. 1/2 óránként kicsit kanállal átkevertem  ezt háromszor ismételten mire jó állaga lett a fagyinak. Pohárba szedtem kevés felvert tejszínnel és egy  félretett eperszemmel díszítettem. Nem vártam meg vele a melegebb időt :-) Nagyon finom !
Jöhet majd a többi gyümölcsös változat is ha  lehet már friss gyümölcsből ! 
Kellemes hűsölést !

4 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nálunk a fagyizás nincs jóidőhöz kötve, bármikor jöhet, az epres is nagyon finom:)

Csigabige írta...

Nagyon jól néz ki! :) Anyukámnak ugyanilyen fagyikehlyhei vannak, még nászajándékba kapták őket :)

Katalin írta...

Nagyon guszta! Kár is lett volna várni vele :-)

Éva írta...

trollanyu valahogy most én is így éreztem:)
Csigabige köszi.Ezt a poharat jó régen kaptam én is !
Katalin köszi, én is ezt mondtam mikor ettem!