2014. március 31., hétfő

Torockói rétespalacsinta

                                                                                      
Hozzávalók: 9 ek liszt, 4 ek.olaj,1 db tojás, csipetnyi só, kb.1 dl tej, késhegynyi szódabikarbóna, 1 tk. ecet. Sütéshez olaj.
Elkészítése: A tojást felvertem a sóval majd hozzá tettem az olajat a szódabikarbónás ecetet  elkevertem majd hozzá kanalaztam a lisztet és annyi tejet amitől jól gyúrható tésztát kaptam. Az összegyúrt tésztát 9 felé vettem  egyenként kinyújtottam  majd össze hajtottam és ismét kinyújtottam . Forró olajban mindkét oldalát megsütöttem. Porcukorral szórtam meg és  szilvalekvárt kanalaztunk hozzá.
 📌 2013.Erdélyi Konyha Kalendáriumból választottam !
Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

Kati írta...

Mamám is szokott hasonlót készíteni:) Nagyon finom :)

Lívia írta...

Egyszerű, de nagyszerű étel, és érdekes, mert nem a megszokott.

Csigabige írta...

Még sosem láttam/ettem ilyet, de nagyon fincsinek tűnik! :)

Gerdi írta...

Hogy mennyire finom, látszik rajta! Valahol már én is szemet vetettem rá, de elfelejtődött. De most itt van:-) S sort is fogok keríteni rá!

Éva írta...

Kati most már én is tudom hogy finom örülök hogy ismered az ízét!
Lívia köszi!
Csigabige nagyon finom valóban!
Gerdi érdemes kipróbálni !