2014. április 15., kedd

Gyümölcsös görög joghurt házilag

                                                                             

Hozzávalók: 1 nagy doboz natúr joghurt, 1/2 dl tejszín.
Elkészítése:  Gézdarabot /vagy egyéb vékonyabb textilt/ bevizeztem és a tésztaszűrőt kibéleltem  vele ebbe öntöttem a joghurtot. A szűrőt egy mélyebb edényre  tettem letakartam és betettem  hűtőbe  pár órára hogy a savó csepegjen le. Legalább 5 órát csepegtettem, majd a gézből kiborítottam egy tálba a tejszínt hozzákevertem .Meggyes   ízesítéssel készítettem próbaként. A befőttből szedtem ki inkább csak  gyümölcsöt és  leturmixoltam ,ebből  tettem a poharak aljára  rákanalaztam a joghurtból és a tetejére az  egészben maradt  meggyből tettem.
Nagyon  finom  ! ( 1 nagy doboz  natúr joghurtból lett 3 pohár gyümölcsös) Friss gyümölcsből is kifogom próbálni mert nagyon ízlik!!  Szerintem  egy epres  változat is jó lehet:)
                                                                   ***
Nem vártam sokáig vele elkészítettem joghurt mint az előző és 10 dkg. epret vettem  felét csak villával összetörtek a másik részét a tetejére tettem!
                                                                     

                                                                     

7 megjegyzés:

Csigabige írta...

Ez nagyon guszta lett és még egészséges is! :) Tetszik! :)

Nagymamis írta...

Jujj, de megenném...annyira gusztusos! Gratulálok Éva!

teller-cake írta...

Tejföllel már csináltam ilyen csöpögtetést, kipróbálom ezt a verziót is! :)

Hankka írta...

Nagyon jól is néz ki, szívesen elfogadnék egy pohárral! :)

Vicuska írta...

Évus köszi, jól jön az ötlet!!!

Dominika írta...

De jól néz ki!!!

Éva írta...

Köszönöm mindenkinek és örülök hogy Nektek is tetszik. Próbáljátok ki mert nagyon finom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...