2014. június 28., szombat

Kekszes-mandulás süni /sütés nélkül/

Már többször szerepelt blogomban mint" kiegészítő kellék"  de valahogy elsiklottam a teljes recept leírásától!
                                                                              
Hozzávalók: 50 dkg. darált háztartási keksz, 5 evőkanál kristálycukor, 2 csomag vaníliás cukor, 10 dkg. margarin, 3 ek cukrozatlan kakaópor, kb. 4 dl tej,/ezt érdemes előtte felfőzni /, kipróbáltam amikor kisebb mennyiségből készítettem hogy vízzel csináltam , úgy is jó volt/, 10 dkg. darabolt mandula.
Elkészítése:  A kekszet a kétféle cukorral, a puha margarinnal, a kakaóporral meg a tejjel összegyúrtam.A masszából nedves kézzel kb. 35 db diónyi nagyságú gömböt csináltam , melyeket azután kicsit hosszúkásra süni  alakúra formáltam . Ezután tűzdeltem meg a mandulával  mintha a tüskéje lenne, majd egy darabka mandulát kicsi körré letördeltem   a keksz masszából pici  pöttyöt  csináltam és ebből lett a süni szeme!

2 megjegyzés:

Süni írta...

Ami süni formájú, az csak finom lehet :D

Éva írta...

Süni voltál eszembe mikor készítettem! Sajnos a fűsünid tönkrement, lehet hogy sokat itattam?:-))