2014. június 18., szerda

Lecsó sült krumplival

Egy igazán finom , könnyen elkészíthető és igen laktató étel! Mi nagyon szeretjük!
                                                                                  
Hozzávalók: lecsóhoz: olaj, hagyma, paprika, paradicsom, fűszerek: só, őrölt bors, pirospaprika, csípős paprika. Krumpli sütéshez olaj, fűszerkeverék  a krumpli ízesítéséhez.
Az elkészítést nem is írom le mindenki saját szájíze szerint  készítheti! Csupán egy ötletnek szántam  nagyon finom különösen most mikor már kezd olcsóbb lenni a hozzávaló!
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

marisz57 írta...

Hallottam már krumplis lecsóról, de abba belefőzik a krumplit.
Mindenesetre ez még jobb lehet - én a lecsót is, a sült krumplit is nagyon szeretem, jöhet együtt is a kettő! :)

Katalin írta...

Nekem is jöhetne most így együtt :-)

Kánya Andrea írta...

Ez most jól jött :)
Nincs túl nagy kedvem hatalmas ételek készítéséhez.
Köszönöm az ötletet! :)

Csigabige írta...

Valamiért a lecsóval és tojásos paprikával nem tudok megbarátkozni. Anya rizzsel szokta a lecsót készíteni, de jól néz ki a krumplival. A krumplit viszont szívesen megenném :)

Éva írta...

marisz57 úgy is nagyon finom, de megér egy próbát így elkészíteni!Köszi!
Katalin sajnos már most nincs, de legközelebb több személyre tálalok jó?:-))
Andrea Kánya örülök hogy ötletet tudtam adni, egészségetekre!
Csigabige nagyon szeretem rizzsel is,legközelebb több krumplit sütök és szólok hogy tálalva:-))