2014. július 21., hétfő

Barackos túróhab /poharas desszert

                                                                              
Hozzávalók:  2 db őszibarack, 10 dkg. túró, 3 ek natúr joghurt, 3  ek felvert tejszín.
Elkészítése: Barackot megmostam megpucoltam magját kivettem és apró kockákra felvágtam. A túrót a joghurttal botmixerrel összedolgoztam majd a felvert tejszínnel összekevertem. Poharakba kanalaztam a túróhabból arra pár kocka barack ismét hab és a tetejére a maradék barack. Hűtőbe  tettem  kis időre, de alig vártam hogy ehessem:-)) Nagyon finom!
/A leírt hozzávalókból 3 pohárral lett, a mennyiséget lehet növelni!/
Forrás: Nők Lapja Konyha 
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

marisz57 írta...

Szeretem az ilyen egyszerű finomságokat! Ez is nagyon jól néz ki!

Hankka írta...

Egyszerű-nagyszerű kategória, el is fogadnék egy pohárral! :)

Dominika írta...

Jó hallani felőled!
Ez a poharas desszert pedig nagyon jól néz ki! És milyen egyszerű! :)

Lívia írta...

Évikém örülök, hogy újra hallatod a virtuális hangod, és mindjárt két finomsággal. A férjed szerint is ez már a gyógyulófélben levés jele és remélem, hogy hamarosan azt is írhatod, hogy teljesen jól vagy.

gionetta írta...

Örülök én is,hogy jobban vagy! Akkor most mindketten visszatérünk, és jaj lesz a blogoknak ezután. ;-)