2014. augusztus 8., péntek

Fokhagymás kifli mint húspótló

Érdekel, szeretek régi szakácskönyveket böngészni. Egy ilyen könyvben találtam ezt az igazán egyszerű húspótlónak is beillő finomságot. Ezt szeretném veletek megosztani.
                                                                             


Hozzávalók: 2db kifli/  darabszám  függ a személyek számától/,  1db tojás, 1 gerezd fokhagyma, őrölt bors, só, olaj a sütéshez. 
🌸
Elkészítése: A kiflit/sima/ nagyobb darabokra felszeleteltem . A tojást felütöttem tálba tettem  fokhagymát megpucoltam és lereszeltem  úgy tettem a tojáshoz borsot sót szórtam még hozzá és összekevertem . A kifli darabokat megmártottam a fűszeres tojásba egyesével majd tálcára pakoltam. Kicsit vártam hogy magába szívja majd megismételtem  a mártogatást mindaddig még volt a tojásos masszából. Ekkor felforrósított olajban megsütöttem, majd sütőpapírra szedtem
Ui:Lehet salátákhoz, mártásokhoz vagy mint én most főzelék mellé köretnek! Nagyon finom!
Jó étvágyat kívánok !

1 megjegyzés:

Süni írta...

Ez egy remek ötlet :D